Hovsa :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Troldemommi

Jeg har orlov fra studiet fordi jeg går og venter på vores lille baby, så jeg var hjemme da min mand kommer ind af døren med en smuk buket lyserøde roser i hånden og siger Tillykke med månedsdagen ( det er en måned siden vi blev gift) :-) og jeg sad bare og blev fuldstændig mundlam, jeg havde nemlig glemt det, ups :-)

Syntes bare jeg har verdens dejligste mand :-)

Bare lidt blær herfra hahaha

Monica 40+5

Forrrsten i må da gerne lige se et bryllupsbillede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Plysbjørnen

Monica P skriver:

Jeg har orlov fra studiet fordi jeg går og venter på vores lille baby, så jeg var hjemme da min mand kommer ind af døren med en smuk buket lyserøde roser i hånden og siger Tillykke med månedsdagen ( det er en måned siden vi blev gift) :-) og jeg sad bare og blev fuldstændig mundlam, jeg havde nemlig glemt det, ups :-)

Monica 40+5

stort tillykke med månedsdagen, og det går nok at glemme det så længe det ikke er årsdagen.

Anmeld

13. september 2011

VNB

årh sikke da en sød og betænksom mand du har dig! kan godt forstå du blev glad 

Og hvor ser i bare dejlige, glade og lykkelige ud på billedet!

stor tillykke med månedsdagen! (og brylluppet!

Anmeld

13. september 2011

nattergalen

Stort tillykke  
Og sikke en dejlig mand du har

Anmeld

13. september 2011

nattergalen

VNB skriver:

årh sikke da en sød og betænksom mand du har dig! kan godt forstå du blev glad 

Og hvor ser i bare dejlige, glade og lykkelige ud på billedet!

stor tillykke med månedsdagen! (og brylluppet!

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge hvor du har købt dit hjertevedhæng med billede og gravering?

Det er simpelthen så flot

Anmeld

13. september 2011

Nessie

Tillykke med både bryllup og månedsdag
Måske er det dig der husker det næste gang

Dejligt billede, I ser dejligt glade ud

Anmeld

13. september 2011

VNB

nattergalen skriver:

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge hvor du har købt dit hjertevedhæng med billede og gravering?

Det er simpelthen så flot

mange tak! Men det er skam ikke et ægte...  det er bare et billede... Som man så kan sætte på ligesom en ticker. Jeg har fundet det på den hjemmeside som der er linket til nederst i højrehjørne under hjertet.

Men jeg GAD GODT have sådan en i virkeligheden! SÅ hvis du finder ud af hvor man kan købe en må du endelig gerne skrive til mig!

Anmeld

13. september 2011

nattergalen

VNB skriver:

mange tak! Men det er skam ikke et ægte...  det er bare et billede... Som man så kan sætte på ligesom en ticker. Jeg har fundet det på den hjemmeside som der er linket til nederst i højrehjørne under hjertet.

Men jeg GAD GODT have sådan en i virkeligheden! SÅ hvis du finder ud af hvor man kan købe en må du endelig gerne skrive til mig!

Nu går jeg da i hvertfald i søge boksen for sådan en må jeg da eje.. Godt nok har jeg ikke et barn at komme billede af endnu, men forhåbentlig kommer det

Jeg skal nok skrive hvis jeg finder den i real life

Anmeld

13. september 2011

B&J

Sikke en sød mand du har dig  og hvor er jeres bryllups billede rigtigt dejligt og masser af kærlighed

Anmeld

13. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Monica P skriver:

Monica 40+5

Hvor ser i glade ud. Sødt af ham at huske det! Du har da gjort et godt fund der, lyder det til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.