Hjælp. Suppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Nettemor

Jeg kogte suppe igår og har haft det på køl natten over inden jeg ville komme det i fryseren. Men efter det er afkølet er det blevet tykt lidt ligesom gelé. Er det bare fordi det skal tyndes op med vand eller hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

aarhusmor

Det er fordi der er fedt i. Det bliver flydende når du varmer det op

Anmeld

13. september 2011

Nettemor

aarhusmor skriver:

Det er fordi der er fedt i. Det bliver flydende når du varmer det op

Men så er det ikke noget der gør noget? Købe suppe der bliver kølet ned bliver ikke så tykt. Og der var noget fedt oven på

Anmeld

13. september 2011

aarhusmor

nettemor skriver:

Men så er det ikke noget der gør noget? Købe suppe der bliver kølet ned bliver ikke så tykt. Og der var noget fedt oven på

nej det gør ikke noget. Jeg ved ikke hvad de propper i købesuppe, men noget gør de

Anmeld

13. september 2011

Nettemor

aarhusmor skriver:

nej det gør ikke noget. Jeg ved ikke hvad de propper i købesuppe, men noget gør de

Okay. Tusind tak for hjælpen var så nervøs for at det hele var spildt..

Anmeld

13. september 2011

Kindfed

Ikke at det betyder så meget, men - det skyldes ikke fedt i suppen, men gelatine fra kødet, du har brugt, og særligt evt. kraftben. Det er derfor købesuppe ikke stivner - der er ikke meget ægte sagt og kraft i dem i forhold til din kvalitetssuppe :-)

Anmeld

13. september 2011

Nettemor

Kindfed skriver:

Ikke at det betyder så meget, men - det skyldes ikke fedt i suppen, men gelatine fra kødet, du har brugt, og særligt evt. kraftben. Det er derfor købesuppe ikke stivner - der er ikke meget ægte sagt og kraft i dem i forhold til din kvalitetssuppe :-)

Så det er bare et godt kvalitets tegn?

Anmeld

13. september 2011

Kindfed

nettemor skriver:

Så det er bare et godt kvalitets tegn?

Jep :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.