Det er sååå længe siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

B&J

Det øverste billede hvor er hun bare såååå dejlig sikke et super fantastisk billede og hun er bare en super smuk solstråle og der er vist rigtig krudt i hende eller det gør de rottehaler på hende så ligner hun lidt en bisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

MarleneH

Det øverste billede hvor er hun bare såååå dejlig sikke et super fantastisk billede og hun er bare en super smuk solstråle og der er vist rigtig krudt i hende eller det gør de rottehaler på hende så ligner hun lidt en bisse

Tak for de søde ord ..

Anmeld

13. september 2011

merichs

MarleneH skriver:

At jeg har spamet jer med med lille prinsesse Lykke som blir et år den 21.  Hvor tiden da bare flyver... hun er den gladeste lille pige med masser af krudt bagi  undskylder på forhånd alle billederne , meen der er SÅ svært at vælge  ( Læg lige mærke til den stolte storebror på et af billederne... SUK .. &nbsp

Knus Marlene 26+6

Hun er da bare hammer charmerende  Og storebror ser ud til at være glad for lillesøster

Anmeld

13. september 2011

MarleneH

merichs skriver:

Hun er da bare hammer charmerende  Og storebror ser ud til at være glad for lillesøster

Ja hun er en lille charmetrold syns jeg nu også din lille alfe pige er

Anmeld

13. september 2011

merichs

MarleneH skriver:

Ja hun er en lille charmetrold syns jeg nu også din lille alfe pige er

Tak

Anmeld

13. september 2011

Dansker I Holland

MarleneH skriver:

At jeg har spamet jer med med lille prinsesse Lykke som blir et år den 21.  Hvor tiden da bare flyver... hun er den gladeste lille pige med masser af krudt bagi  undskylder på forhånd alle billederne , meen der er SÅ svært at vælge  ( Læg lige mærke til den stolte storebror på et af billederne... SUK .. &nbsp

Knus Marlene 26+6

Hehe hvor er hun da bare skøn smiler.. Og tillykke med hende Min datter bliver 1 år den 22 november hihi... Forresten den der dims på billede 1 har vi osse bare i andre farver Sætter lige et billede ind så du kan se Håber det er ok Forresten super gode billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Hvor ser hun altså dejlig ud... 

Anmeld

14. september 2011

MarleneH

Dansker I Holland skriver:

Hehe hvor er hun da bare skøn smiler.. Og tillykke med hende Min datter bliver 1 år den 22 november hihi... Forresten den der dims på billede 1 har vi osse bare i andre farver Sætter lige et billede ind så du kan se Håber det er ok Forresten super gode billeder

Tusind tak din lille prinsesse er da også bare skøn

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

MarleneH skriver:

Tusind tak din lille prinsesse er da også bare skøn

Ihhh mange tak smiler... Det kan jeg KUN give dig ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.