Syg efter iui?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Mutti2B

Jeg har været så syg i nat med mavepine, kvalme og diarre og jeg blev jo insemineret i går. Er det noget jeg skal være nervøs for? Kan man få en "allergisk" reaktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

esiuol

Mutti2B skriver:

Jeg har været så syg i nat med mavepine, kvalme og diarre og jeg blev jo insemineret i går. Er det noget jeg skal være nervøs for? Kan man få en "allergisk" reaktion

Jeg ville råde dig til at spørge din læge - bare for en sikkerheds skyld.

Jeg kan dog fortælle, at jeg efter min forrige inseminationsbehandling oplevede noget lignende. Om aftenen begyndte jeg at få "trykken" i maven og indtil menstruationen (desværre) kom, havde jeg noget der mindede om menstruationssmerter som indimellem også gav et jag ned i benene. Havde også lidt tendens til kvalme i den periode.

Da jeg spurgte min gynækolog, sagde han, at det var meget normalt at opleve efter hormonbehandling.

Anmeld

13. september 2011

Mutti2B

esiuol skriver:

Jeg ville råde dig til at spørge din læge - bare for en sikkerheds skyld.

Jeg kan dog fortælle, at jeg efter min forrige inseminationsbehandling oplevede noget lignende. Om aftenen begyndte jeg at få "trykken" i maven og indtil menstruationen (desværre) kom, havde jeg noget der mindede om menstruationssmerter som indimellem også gav et jag ned i benene. Havde også lidt tendens til kvalme i den periode.

Da jeg spurgte min gynækolog, sagde han, at det var meget normalt at opleve efter hormonbehandling.

Jeg tror også jeg måske vil skrive til klinikken. Jeg har ikke taget nogen form for hormoner eller noget. Det eneste var 2x15 min akupunktur og det har jeg ikke fået de andre 3 gange. Mon det kan sætte gang i systemet?

Anmeld

13. september 2011

dorthemus

Altså Ann jeg havde jo mange smerter i de første tre dage efter iui. Så jeg synes det er et godt tegn. Men er du utryg så kontakt lægen

Anmeld

13. september 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Altså Ann jeg havde jo mange smerter i de første tre dage efter iui. Så jeg synes det er et godt tegn. Men er du utryg så kontakt lægen

Jeg har ikke ondt mere, men mere sådan en tung fornemmelse i maven. Fik du også dårlig mave eller var det "kun" smerter?

Anmeld

13. september 2011

Agnete

Mutti2B skriver:

Hej Ann. Fedt at du er igang igen. Men ikke så godt med dårlig mave  Måske det kan være eftervirkning af akupunktur...? Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.