Større "kogeplader"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2011

kvinde84

Jeg har siden ægoplægning på lørdag, taget crinone. Så i går da jeg tager tøjet af for at gå i bad, så synes jeg bestemt det brune/lyserøde (kogepladerne) omkring mine brystvorter er blevet større. Jeg slår det dog ud af hovedet, og siger til mig selv at det er indbilninger. Men nu i morgen, da jeg igen skal i bad, nu siger min kæreste, straks jeg har smidt tøjet - du har da fået større "kogeplader". Jeg tænker, at det var da underligt, da jeg ikke har nævnt noget om det, for ham, den forrige dag! 

Så er det jeg vil spørge, om der er nogen anden der har fået den "bivirkning" af crinone?? Alså større "kogeplader"!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

baby84

kvinde84 skriver:

Jeg har siden ægoplægning på lørdag, taget crinone. Så i går da jeg tager tøjet af for at gå i bad, så synes jeg bestemt det brune/lyserøde (kogepladerne) omkring mine brystvorter er blevet større. Jeg slår det dog ud af hovedet, og siger til mig selv at det er indbilninger. Men nu i morgen, da jeg igen skal i bad, nu siger min kæreste, straks jeg har smidt tøjet - du har da fået større "kogeplader". Jeg tænker, at det var da underligt, da jeg ikke har nævnt noget om det, for ham, den forrige dag! 

Så er det jeg vil spørge, om der er nogen anden der har fået den "bivirkning" af crinone?? Alså større "kogeplader"!

nej det bivirkning kender jeg ikke.. krydser for at det er et godt tegn

Anmeld

13. september 2011

aarhusmor

Jeg har kun oplevet det ved graviditet og ikke ved Crinonen. Men ømme bryster kan også være crinone

Anmeld

13. september 2011

Lisbeth1985

HA HA!! Jeg er flad af grin over, at du kalder det for kogepladerne

Jeg oplever det samme hver gang, at jeg er på hormoner (menopur og crinone)..

Lisbeth

Anmeld

13. september 2011

Line11

kvinde84 skriver:

Hihi, fedt udtryk!! Jeg har hverken været gravid eller været på crinone, men er på hormoner (5. dag i dag), og jeg har IKKE større kogeplader... 

Mit umiddelbare gæt er, at det er et graviditetstegn, men jeg krydser lige alt jeg har for en sikkerheds skyld!! 

Anmeld

13. september 2011

kvinde84

Hehe, ja, jeg ved egentlig ikke, hvor udtrykket stammer fra, men det kalder vi det så, i min omgangskreds Men der er så ikke bare mig, der har oplevet denne bivirkning. Det kan jo ikke være tegn på graviditet, da ægget dårligt nok har sat sig fast endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.