Jeg skal lave and.. hjæææælp!!! ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig lavet en and selv.. Men har været med til det flere gange... Stoppet den med æbler og svesker... Men men men... Mit problem er så hvordan den skal laves... Jeg ved den skal have en time pr kg. i en ovn på 200 grader. 

Mit spørgsmål er : Skal der være vand under den som når man steger en flæskesteg eller hva gør man, når den ER i ovnen... Please hjælp

Og har i evt et tip til hvordan den blir ekstra lækker og saftig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Jeg har aldrig lavet en and selv.. Men har været med til det flere gange... Stoppet den med æbler og svesker... Men men men... Mit problem er så hvordan den skal laves... Jeg ved den skal have en time pr kg. i en ovn på 200 grader. 

Mit spørgsmål er : Skal der være vand under den som når man steger en flæskesteg eller hva gør man, når den ER i ovnen... Please hjælp

Og har i evt et tip til hvordan den blir ekstra lækker og saftig?

Ja der skal vand i en bradepande under anden, som ligger på en rist. Husk endelig at fylde mere vand på undervejs, ellers tørrer det helt ud og så er der ingen sky tilbage til en lækker andesauce

Good luck

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Ja der skal vand i en bradepande under anden, som ligger på en rist. Husk endelig at fylde mere vand på undervejs, ellers tørrer det helt ud og så er der ingen sky tilbage til en lækker andesauce

Good luck

Mange tak

Det vil jeg gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.