hehehe.... et guldkorn herfra c",)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Mutti2

Milla-Victoria har på det sidste fået en mani med at hun ikke vil sove for tiden. Og i aften var endnu en af de aftener der bare lå i skrigeri

Men i aften besluttede jeg mig for at være en smule mere standhaftig. Hun skal jo til at lære at når det er sovetid er det bare sådan, for ellers ender jeg med en forkælet pige, hvilket vil være ris til egen røv senere hen.

Efter et kvarter hvor hun havde skreget, og jeg havde været derinde masser af gange for at give hende sutten og sige godnat, blev der pludseligt stille. Jeg havde ladet døren stå på klem, da hun så kunne høre mig, og jeg håbede dette ville hjælpe.
10 sekunder senere stikker hendes lille hovede frem i dørsprækken og hun siger blidt: "Hej mor"

Jeg smeltede fuldstændigt... Hun havde opdaget at jeg for et par uger siden har taget to tremmer væk, så hun om morgenen selv kan komme ind til mig
Det var bare slet ikke til at stå for , og jeg kunne ikke lade være med at grine, hvilket hun blev ret ked af.

Hun er nu kommet ind igen, og har lagt sig pænt til at sove. Men nøøøøøøj hvor har jeg bare den skønneste og dejligste lille datter

hahahahaha Elsker den lille trold.

Ha en god aften piger

Knus Pernille som lige nu er SÅ knald forelsket i hendes prinsesse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

bette

haha hvor er det bare nuttet.. kan dælme godt forstå du smeltede.. hhe..

kan man godt fjerne nogle træmmer i en træmmeseng??

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Ej hvor er det bare sødt.... det bliver da ikke sidste gang hun snupper sig en smut tur ....

Anmeld

19. januar 2009

Mutti2

bette skriver:

haha hvor er det bare nuttet.. kan dælme godt forstå du smeltede.. hhe..

kan man godt fjerne nogle træmmer i en træmmeseng??

Ja hvordan kan man dog stå for det

Det er en lidt speciel junior tremmeseng hun har... den kan laves om så den følger hendes alder, og to af tremmerne er beregnet til at tage ud Men jeg mener faktisk godt at man kan flytte et par stykker i en almindelig tremmeseng uden at de formindsker stabiliteten i den

Anmeld

19. januar 2009

Mutti2

PiaR skriver:

Ej hvor er det bare sødt.... det bliver da ikke sidste gang hun snupper sig en smut tur ....

Nej helt sikkert ikke Jeg havde sådanset også forventet at hun havde kigget ind en lille tur allerede nu Men hun sover som en sten!!!

Men jeg tror ikke hun vil kravle ud hvis døren er lukket og det er helt mørkt derinde.... Men nu må vi se... Hun er jo ikke dum

Men nøj hvor er hun bare mors pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.