Nu er det ved og være noget tid siden jeg sidst har skrevet en opdatering herfra, så det kommer nu med maks billedspam.. 
Maja er imorgen hele 7 MÅNEDER?! synes lige hun blev født, hvor bliver tiden af??
Åh og tiden nærmer sig dagpleje eller vuggestue tid, og tro mig jeg frygter den, vil ikke af med min baby
bliver såå underligt og skal overlade hende til fremmed hvor alt kan ske og jeg ikke er der for hende, puha har helt ondt i maven, gid jeg kunne gå hjemme med hende, overvejer det så meget.. 
Nåh men prøver og nyde tiden inden da og håbe tiden går laaaaaaanngggssoomm!!
Maja vejer over 6 kg, tror hun er omkring de 7 kg, sidst hun blev vejet var hun vidst 6,5 kg, så hun er ved og være lidt tung, synes hendes mor..
Hun har to fine bisser fremme nederst i munden og så er der to på vej en i venstre side nederst og en af de øverst fortænder, så det kommer nok til og se LIDT skægt ud når de er helt fremme..
Hun ELSKER alm mad og vi ELSKER og kan give hende det.. Der er bbare lidt mere familiehygge over og have hende siddene ved spisebordet og spise med, selfølgelig med mors hjælp, men det vare nok heller ikke længe så vil hun selv, idag da vi lå og hyggede mens hun spiste, tog hun satme flasken selv og spiste, hun behøvede da ikke mig?! 

Hun sidder ikke helt endnu, men tror ikke det kan vare længe.. Kravle gør hun heller ikke, men hun er begyndt og trække benene ind under maven så måske hun snart fanger den med hvordan hun kommer op på alle 4?
Hmm hvad mere? Det var lige det jeg kunne komme i tanke om nu, så alt i alt så er alt bare PERFEKT med min lille familie 

Tak fordi i læste, hvis i nåede så langt.. 

- Malene&Maja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld