Isabella skubber flasken ud selvom hun er sulten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Mother-love

Gaia skriver:

Prøv en anden model måske det virker. kan jo meget vel være hun skal have en decideret flaske til vælling, når hun får det og en til mælk. evt. Prøv avent flasker ( lidt hårde men du kan få til vælling) tror du her til mælken skal vælge en toer eller treer. Du må jo prøve dig ad eller pigeon ( de er blødere, med mindre suttehoved) men blødheden kan gøre hun lettere får mælken ud med mindre den er for blød og hun presser den flad. Tror det måske er bedst hvis din kæreste ikke giver hende mad, hvis han bliver så stresset og reagerer sådan. Uanset hvad kan hun ikke gøre for det og hun ved ikke bedre. Det gør din kæreste. Ikke for at være hård eller noget. Men tror det er bedst at han så gør noget andet med hende som Ik stresser ham indtil han er ovre sygdommen, som jo desværre tager lang tid.

Vi bruger pigeon.og ville være lidt træt af at skulle bruge over 1000 kr på nye flasker. Ogvi har nemlig prøvet en andet model før hvor hun blev total forvirret af en anden sut. Så ved ski ikke lige hvad vi lige gør. Men noget skal der jo gøres for det er meget tydeligt at der er noget der ikke fungere. Og nej ved godt det med min kæreste. Han kommer aldrig over det han har haft det i min. 6 år nu. Og har fået sin pension pga det. Det er noget der er kommet i forbindelse med at han har været udsendt som soldat. Nu er det jo ikke hver gang han gør det. Men det sker. Og det skal det helst ikke men det kan ikke altid være nemt at forudse at hun laver det nummer, da det ikke er hvert måltid hun gør det ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Mother-love

Melbek skriver:

Hvad med at prøve med mme af glas? Min Sarah blev ammet fuldt, men da hun blev 5 måneder, begyndte det at gå for langsomt for hende at spise hos mig. Så prøvede vi via kop og så kunne hun sagtens få det at drikke hun skulle uden skrig

Jeg tænker også lidt det er fordi det går for langsomt. Men troede de skulle arbejde en smugle for maden?

Anmeld

12. september 2011

Gaia

michelledam skriver:

Vi bruger pigeon.og ville være lidt træt af at skulle bruge over 1000 kr på nye flasker. Ogvi har nemlig prøvet en andet model før hvor hun blev total forvirret af en anden sut. Så ved ski ikke lige hvad vi lige gør. Men noget skal der jo gøres for det er meget tydeligt at der er noget der ikke fungere. Og nej ved godt det med min kæreste. Han kommer aldrig over det han har haft det i min. 6 år nu. Og har fået sin pension pga det. Det er noget der er kommet i forbindelse med at han har været udsendt som soldat. Nu er det jo ikke hver gang han gør det. Men det sker. Og det skal det helst ikke men det kan ikke altid være nemt at forudse at hun laver det nummer, da det ikke er hvert måltid hun gør det ved.

Ked af athøre det med kæresten håber det med tiden bliver bedre. Det er sku synd for ham. Ang. Pigeon så brugte vi også dem til hun var ca 4 måneder, så måtte vi skifte fordi vores pige blev frustreret over at mælken kom for langsomt. Så mit råd er prøv alligevel at skifte til f.eks avent flaske ( de er ik så dyre) tror de passer bedre når de kommer over de første måneder. Så tror altså de er for små..

Anmeld

12. september 2011

Mother-love

Gaia skriver:

Ked af athøre det med kæresten håber det med tiden bliver bedre. Det er sku synd for ham. Ang. Pigeon så brugte vi også dem til hun var ca 4 måneder, så måtte vi skifte fordi vores pige blev frustreret over at mælken kom for langsomt. Så mit råd er prøv alligevel at skifte til f.eks avent flaske ( de er ik så dyre) tror de passer bedre når de kommer over de første måneder. Så tror altså de er for små..

Okay. Ja så kan det jo være vi er tvunget til at skifte selvom det er nogle lidt sure penge at skal af med. Men tak for råd

Anmeld

12. september 2011

Melbek

michelledam skriver:

Jeg tænker også lidt det er fordi det går for langsomt. Men troede de skulle arbejde en smugle for maden?

Tja... For mig var det vigtigste at hun spiste hvad hun skulle. Nu er hun 14 måneder og er altspisende og elsker nye ting. Aldrig et problem ar få hende til at spise. Men tag det op med din sp'er eller ring til sp kontoret og snak med en anden, der måske ved noget mere omkring problemet. Håber i finder ud af en god løsning

Anmeld

12. september 2011

Gaia

michelledam skriver:

Okay. Ja så kan det jo være vi er tvunget til at skifte selvom det er nogle lidt sure penge at skal af med. Men tak for råd

Ja vi var også ærgelige. Pigeon er super god til de helt små, men passer ikke skide godt til de lidt større. Tilgengæld kan de bruge avent resten af tiden og der er både nr 1,2,3,4, plus et par vælling flasker. mener to flasker koster omkring 70 - 100 kr. vores datter bruger 3,4 og vælling flaske til mælk. Hun er 16 mrd. Og skal stadig have godnat mælken

Anmeld

12. september 2011

Mother-love

Melbek skriver:

Tja... For mig var det vigtigste at hun spiste hvad hun skulle. Nu er hun 14 måneder og er altspisende og elsker nye ting. Aldrig et problem ar få hende til at spise. Men tag det op med din sp'er eller ring til sp kontoret og snak med en anden, der måske ved noget mere omkring problemet. Håber i finder ud af en god løsning

Sp Sagde i dag at hun ikke vidste hvad der kunne være grund til hun var sådan.

Anmeld

12. september 2011

Melbek

michelledam skriver:

Sp Sagde i dag at hun ikke vidste hvad der kunne være grund til hun var sådan.

Men fordi din sp'er ikke kender noget til det, kan andre sagtens vide en masse om det. Jeg havde 3 forskelllige sp'er til Sarah og de kunne alle fortælle noget forskelligt om det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.