Peter, min skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Moar'en

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Isabella_mor

du fortjener det sgu.. det må være SÅ hårdt at være dig. jeg HÅBER at du har nogle stærke mennesker omkring dig som kan være din støttepæl og som du kan læsse af på og åbne dig op for... og jeg håber for alt i verden at du ikke er alene i alt den sorg... 

jeg føler med dig så dybt at ord ikke kan beskrive den følelse jeg får når jeg tænker på dig og dine små og jeres overlevelse efter det der er sket med din kæreste og børnenes far. 

Du er en brav kvinde og du fortjener kun det bedste... 

han vil altid være i dit  og det er nok det bedste sted han kan være når han ikke længere er blandt jer. 

Anmeld

12. september 2011

lisesp83

isabellamor skriver:

du fortjener det sgu.. det må være SÅ hårdt at være dig. jeg HÅBER at du har nogle stærke mennesker omkring dig som kan være din støttepæl og som du kan læsse af på og åbne dig op for... og jeg håber for alt i verden at du ikke er alene i alt den sorg... 

jeg føler med dig så dybt at ord ikke kan beskrive den følelse jeg får når jeg tænker på dig og dine små og jeres overlevelse efter det der er sket med din kæreste og børnenes far. 

han vil altid være i dit  og det er nok det bedste sted han kan være når han ikke længere er blandt jer. 

Så flot skrevet.

Anmeld

12. september 2011

Nalle

isabellamor skriver:

Anmeld

12. september 2011

Dansker I Holland

12. september 2011

FrkLarsen

12. september 2011

2721

12. september 2011

janne1986

Nalle skriver:

Jeg savner dig, mere end ord kan beskrive

Anmeld

12. september 2011

K&S

12. september 2011

Laura.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.