Se lige min nye ticker ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Mutti2B

Jeg kom hjem fra en skøn ferie i går aftes og dagen i dag stod på en scanning på klinikken. Jeg havde så ondt i min venstre side i går aftes , så jeg var bange for at jeg allerede havde haft ÆL når jeg kom til scanning i dag, selvom det kun er 12. dagen.

Da hun scannede mig kunne heller ikke rigtig finde nogle folikler. Der var kun to meget små på 12-13mm i højre side. Jeg tog en ÆL test i går aftes ved 21 tiden og den var ikke positiv, men enten på vej eller på retrete. Så jeg foreslog at ta en ude ved hende for så kunne vi da se hvor det var på vej hen og om det måske var for sent. Der var ingen tvivl! Aldrig har jeg set så positiv en ÆL test før. Teststregen buldrede igennem med det samme. Fedt! Så vidste vi at de 2 folikler i højre ikke ville udvikle sig. Men vi er jo stadig ikke 100% sikker på at Æl er fra den venstre side, men i og med jeg har haft så vanvittig ondt dér og at det stadig var ømt når hun scannede, ja, så tog jeg chancen.

Hun havde lovet mig akupunktur, men tiden var bare slet ikke til det. Hun havde jo ikke afsat tid til insemination i dag. Men hun gjorde det alligevel . Så jeg lå 15 min før og 15 efter med nåle i. Nøj, hvor var det afslappende.

Så, piger, nu skal de næste 14 dage bare gå hurtigt og jeg har brug for alle jeres . Det skal bare lykkedes denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Kruse90

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan søøde

Anmeld

12. september 2011

Putomanen

Skønt at læse! Det var jo super timing  

Jeg  for dig...

Anmeld

12. september 2011

Lisbeth1985

Ihh,hvor dejligt:-) Jeg hepper!

Anmeld

12. september 2011

Kay

ihhh hvor spændende glæder mig på dine vegne

Anmeld

12. september 2011

DreamChild

Jeg krydser alt hvad jeg har

Anmeld

12. september 2011

B&J

jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

12. september 2011

Mutti2B

Tusind tak

Jeg tror ikke helt jeg har fattet det endnu

Anmeld

13. september 2011

Nessie

En masse for dig

Anmeld

14. september 2011

Mutti2B

Nessie skriver:

En masse for dig

Tak, søde . Nu er der kun 12 dage tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.