Så er vi kommet hjem fra Næstved og vi er blevet en del klogere.
Vores læge havde sagt at mandens sædkvalitet ikke var god men det viser sig at det er helt forkert hvad han har sagt. Super kvalitet og 80 mio pr. ml - og som gynækologen sagde var det ekstremt meget så det var ikke problemet.
Jeg fik lavet nogle prøver og blev scannet indvendigt og det hele er i orden. Masser af ægbasser (mener hun sagde 7-8 stykker ) og nogle af dem er på 12 mm. og hun regner med ÆL i slutningen af denne uge. Mine æggestokker så rigtig fine ud og der er fri passage.
Hun mener grunden til at jeg ikke er blevet gravid er pga. rygning og fordi jeg er overvægtig, og jeg havde sådan set også regnet med at hun ville tale om det.
Jeg skal tabe mig 20 kg og jeg skal stoppe med at ryge og det gør jeg gerne. Har aftalt med mig selv og manden at jeg ryger de smøger jeg har tilbage og så er det slut! Og så vil jeg igang med zumba igen og spise fornuftigt og så tror jeg, at jeg vil have fat i bogen "Spis dig gravid" så jeg kan få nogle gode fif.
Vi skal derop igen d. 15 december og da ser hun helst at jeg har tabt 10 kg så det er mit mål 
Så i det hele har det jo bare været en fantastisk dag og jeg er blevet en del klogere 
Det blev lidt langt, håber i fik det hele med 
Anmeld