Update på: Så er det idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. september 2011

grinny

Så er vi kommet hjem fra Næstved og vi er blevet en del klogere.

Vores læge havde sagt at mandens sædkvalitet ikke var god men det viser sig at det er helt forkert hvad han har sagt. Super kvalitet og 80 mio pr. ml - og som gynækologen sagde var det ekstremt meget så det var ikke problemet.

Jeg fik lavet nogle prøver og blev scannet indvendigt og det hele er i orden. Masser af ægbasser (mener hun sagde 7-8 stykker ) og nogle af dem er på 12 mm. og hun regner med ÆL i slutningen af denne uge. Mine æggestokker så rigtig fine ud og der er fri passage.

Hun mener grunden til at jeg ikke er blevet gravid er pga. rygning og fordi jeg er overvægtig, og jeg havde sådan set også regnet med at hun ville tale om det.

Jeg skal tabe mig 20 kg og jeg skal stoppe med at ryge og det gør jeg gerne. Har aftalt med mig selv og manden at jeg ryger de smøger jeg har tilbage og så er det slut! Og så vil jeg igang med zumba igen og spise fornuftigt og så tror jeg, at jeg vil have fat i bogen "Spis dig gravid" så jeg kan få nogle gode fif.

Vi skal derop igen d. 15 december og da ser hun helst at jeg har tabt 10 kg så det er mit mål

Så i det hele har det jo bare været en fantastisk dag og jeg er blevet en del klogere

Det blev lidt langt, håber i fik det hele med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Dorthe1986

Jeg vil bare lige sige at sidste år i marts holdt jeg op med at ryge, i april begyndte jeg at spise efter spis dig gravid og 3 måneder efter blev jeg gravid helt naturligt. jeg havde nemlig også fået at vide jeg skulle tabe mig inden de ville hjælpe og på de tre måneder jeg spiste efter bogen tabte jeg 13 kg
Held og lykke med det hele

Anmeld

12. september 2011

grinny

Dorthe1986 skriver:

Jeg vil bare lige sige at sidste år i marts holdt jeg op med at ryge, i april begyndte jeg at spise efter spis dig gravid og 3 måneder efter blev jeg gravid helt naturligt. jeg havde nemlig også fået at vide jeg skulle tabe mig inden de ville hjælpe og på de tre måneder jeg spiste efter bogen tabte jeg 13 kg
Held og lykke med det hele

Hold da op, tillykke med det 

Nu glæder jeg mig endnu mere til at komme igang

Anmeld

12. september 2011

Dorthe1986

grinny skriver:

Hold da op, tillykke med det 

Nu glæder jeg mig endnu mere til at komme igang

Håber det kunne give lidt motivation

Anmeld

12. september 2011

grinny

Dorthe1986 skriver:

Håber det kunne give lidt motivation

Det gjorde det helt sikkert

Anmeld

12. september 2011

grinny

Den røg hurtigt væk 

Anmeld

12. september 2011

_-Kathrine-_

grinny skriver:

Så er vi kommet hjem fra Næstved og vi er blevet en del klogere.

Vores læge havde sagt at mandens sædkvalitet ikke var god men det viser sig at det er helt forkert hvad han har sagt. Super kvalitet og 80 mio pr. ml - og som gynækologen sagde var det ekstremt meget så det var ikke problemet.

Jeg fik lavet nogle prøver og blev scannet indvendigt og det hele er i orden. Masser af ægbasser (mener hun sagde 7-8 stykker ) og nogle af dem er på 12 mm. og hun regner med ÆL i slutningen af denne uge. Mine æggestokker så rigtig fine ud og der er fri passage.

Hun mener grunden til at jeg ikke er blevet gravid er pga. rygning og fordi jeg er overvægtig, og jeg havde sådan set også regnet med at hun ville tale om det.

Jeg skal tabe mig 20 kg og jeg skal stoppe med at ryge og det gør jeg gerne. Har aftalt med mig selv og manden at jeg ryger de smøger jeg har tilbage og så er det slut! Og så vil jeg igang med zumba igen og spise fornuftigt og så tror jeg, at jeg vil have fat i bogen "Spis dig gravid" så jeg kan få nogle gode fif.

Vi skal derop igen d. 15 december og da ser hun helst at jeg har tabt 10 kg så det er mit mål

Så i det hele har det jo bare været en fantastisk dag og jeg er blevet en del klogere

Det blev lidt langt, håber i fik det hele med

Dejligt at høre at alt er som det skal være

Nu har jeg ikke røget, men da vi herhjemme lagde vores kost totalt om gik der kun 1 måned og -5 kg, så blev jeg gravid!

Ønsker jer alt mulig held og lykke med projektet

Anmeld

12. september 2011

grinny

_-Kathrine-_ skriver:

Dejligt at høre at alt er som det skal være

Nu har jeg ikke røget, men da vi herhjemme lagde vores kost totalt om gik der kun 1 måned og -5 kg, så blev jeg gravid!

Ønsker jer alt mulig held og lykke med projektet

Hvor er det dog dejligt at høre. Håber det går lige så hurtigt her

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Dejligt at der ikke er noget galt med nogen af jer, og det er jo god motivation til at stoppe med at ryge, og tabe sig lidt

Anmeld

12. september 2011

grinny

Nessie skriver:

Dejligt at der ikke er noget galt med nogen af jer, og det er jo god motivation til at stoppe med at ryge, og tabe sig lidt

Ja det er rigtig god motivation og jeg går allerede i gang imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.