Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinse skriver: Det kan jeg godt forstå. Kan du så ikke bare skrive når en af dem blir ledig? Knus Trine.
Det kan jeg godt forstå. Kan du så ikke bare skrive når en af dem blir ledig? Knus Trine.
hede85 skriver: Hej.Har du nogen tilbage og hvad er det så for igen af dem?
Hej.Har du nogen tilbage og hvad er det så for igen af dem?
Karo skriver: Det gør jeg
Det gør jeg
Hejsa,
Hvordan ser det ud med den 3´er? Hørt nogen fra hende der har sat sig på den? Og evt hvornår du gør hvis du mangler svar?
nattergalen skriver: Hejsa, Hvordan ser det ud med den 3´er? Hørt nogen fra hende der har sat sig på den? Og evt hvornår du gør hvis du mangler svar?
Karo skriver: Den ene bliver hentet i weekende og den anden er reserveret til den 20 okrober. Men jeg skal nok sige til hvis der pludselig er en der springer fra
Den ene bliver hentet i weekende og den anden er reserveret til den 20 okrober. Men jeg skal nok sige til hvis der pludselig er en der springer fra
Takker
hede85 skriver: Får du ikke flere hjem? Er vildt forelsket i nr 3. Er klar til at købe med det samme..
Får du ikke flere hjem? Er vildt forelsket i nr 3. Er klar til at købe med det samme..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128