Han er hel kold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2011

MIWULA

Hjælp piger som nogle af jer ved har jamie været syg fredag,lørdag og søndag med høj feber og halsbetændelse. og idag har han så ikk haft feber men nu er han vildt ked når ikk man går rundt med ham og hans krop og pande er is kold nogle af jer der måske ved hva det kan være?

skal lige siges han også får penicillin.

håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

MIWULA

Slet ikk nogen?

Anmeld

12. september 2011

Muhko

Måske hans temp. er for lav? Ville lige tage den og hvis den er lav ville jeg ringe til læge.

Har engang hørt om for lav temp men ikke hvad det gør så tjek det lige.

God bedring med ham

Anmeld

12. september 2011

henh01

jeg ville også lige tages hans temperatur. Men det kan jo være det "bare" er fordi han har koldsved og sveder sygdommen ud. Når så han bliver lidt klam på panden kan det jo hurtigt virke koldt.

Anmeld

12. september 2011

MIWULA

Muhko skriver:

Måske hans temp. er for lav? Ville lige tage den og hvis den er lav ville jeg ringe til læge.

Har engang hørt om for lav temp men ikke hvad det gør så tjek det lige.

God bedring med ham

Den var ikk lav derfor jeg sys det var underligt. Også gik det væk igen og kom igen her til aften og nu sover han så hvis det kommer igen imorgen ringer jeg til vores læge.

Anmeld

12. september 2011

MIWULA

henh01 skriver:

jeg ville også lige tages hans temperatur. Men det kan jo være det "bare" er fordi han har koldsved og sveder sygdommen ud. Når så han bliver lidt klam på panden kan det jo hurtigt virke koldt.

ja jeg håber det bare er det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.