Hmm kan modermælkerstatning hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Guldet

Hey ..
Tænkte på om man kunne supplere amningen med modererstatning også??
Hun er kun 3 uger.. Hele dagen har hun lagt ved mig, og spist og sovet ganske lidt på min arm.. Men hver gang man ligger hende fra en, vågner hun..
Kan modermælkerstatning hjælpe hende med at blive mere mæt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Kloster

Hej hej.

Først...Hvorfor tror du ikke, Laura bliver mæt??
Det er muligt, hun falder i søvn pga hyggen ved amningen og derved ikke ikke får brystet ordentligt tømt.
Hvis hun falder i søvn under amningen pga hyggen, så væk hende ligeså stille, så hun får spist færdig. Og lad hende blive rigtig sulten, når hun skal ammes. IKKE at hun skal skrige, men lad hende pludre lidt inden... Hvis du forstår.

Noget andet er, at hun nemt kan være i de 1-2 dage, hvorhun automatisk selv øger mælkeproduktionen. Man føker de hænger i brysterne konstant i perioder, men det er her både barn og bryster selv justere sig.
Hvis du IKKE giver supplerende erstatning kommer det hele til at køre på skinner igen efter 1-2 dage. Tag tiden- det er det værd...

Venlig hilsen
Kloster
- med 2 flaskebørn og 1 ammebarn (til 7mdr)

Anmeld

19. januar 2009

BinaMor

hejsa. jeg tror hun bliver mæt men bare nyder mest at være hos dig. det lyder nemlig lidt som min datter da hun var mindre. jeg sys det er en god ide overstående siger. men så længe amningen går fint og din baby ikke skriger og er utilfreds hele dagen er der ingen grund til erstatning efter min mening.
held og lykke! knus sabina
- jeg har ammet min datter i 8 måneder nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.