Minus appetit - 23 mdr. hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Brams

Hejsa

Min datter på 23 mdr. har ingen appetit om aftenen og har ikke haft det den sidste 1½ uges tid. Ved godt at det svinger med deres appetit og vi har heller ikke på nogle måder tvunget hende til at spise. Vi har tilbud hende andre ting (rugbrød, havregryn osv.), men det vil hun heller ikke have.

I morges ville hun så heller ikke spise så meget, så nu bliver jeg lidt urolig

Hun er for 2 uger siden begyndt at gå (pga. dårlig hofte, er det først nu hun går), kan det have nogen indvirkning? Synes jo bare det er super vigtigt nu hvor hun går, at hun får noget "benzin" til kroppen

Vi sørger for at lave det mad, vi ved hun rigtig gerne vil have, så vi er sikre på, at det ikke er derfor hun ikke vil spise.

Er der nogle der har nogle gode råd?? Please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

LottePrut

Vi har en dreng på 25 måneder, og han har svinget rigtig meget med appetitten her på det sidste.

Vi har dog fået at vide at vi ikke skal bekymre os, da de selv er gode til at få det de skal have. Et barn sulter aldrig sig selv!

Hun spiser sikkert masser af mad i vuggestuen, og er ikke så sulten derhjemme. Det er ihvertfald sådan det er med vores dreng. Derhjemme er han rigtig "kræsen" og vil kun have pasta eller ris, men når jeg snakker med pædagogerne så spiser han fint og alt hvad de serverer for ham .

Ingen grund til bekymring hvis hun ellers er ligeså glad og aktiv som hun plejer!

Anmeld

12. september 2011

Brams

LottePrut skriver:

Vi har en dreng på 25 måneder, og han har svinget rigtig meget med appetitten her på det sidste.

Vi har dog fået at vide at vi ikke skal bekymre os, da de selv er gode til at få det de skal have. Et barn sulter aldrig sig selv!

Hun spiser sikkert masser af mad i vuggestuen, og er ikke så sulten derhjemme. Det er ihvertfald sådan det er med vores dreng. Derhjemme er han rigtig "kræsen" og vil kun have pasta eller ris, men når jeg snakker med pædagogerne så spiser han fint og alt hvad de serverer for ham .

Ingen grund til bekymring hvis hun ellers er ligeså glad og aktiv som hun plejer!

Tak for svar.

Har talt med DP i dag og hun spiser rigtig fint dernede, så det er jo godt. Hun er glad og aktiv og sover hele natten, så det indikere jo også på sin vis at hun er mæt

Bliver bare bekymret

Anmeld

13. september 2011

LottePrut

Jeg ved præcis hvordan du har det! Men godt at høre at hun er glad og aktiv, det tyder jo på at der slet ikke er noget galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.