Hamburg lufthavn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2011

piap

Hej I skønne kvinder

Ja som overskriften lyder så vil jeg høre om nogen har erfaringer med at flyve fra hamburg lufthavn? sagen er nelig den at vi er blevet inviteret ud og rejse af svigerfamillien i uge 45 (rejsen er købt og betalt) og vi skal så rejse fra Hamburg lufthavn og vil høre om der er noget vi skal være opmærksom på der.... i flyvet har i 2 sæder vores datter skal sidde på skødet af os men kan man tillade sig at spørge rejseselvskabet om vi kan komme op foran at side så der er mere plads til vores datter?  vi skal ca flyve 6.5 time det ville nemlig være skønt at hun kunne komme ned og lege lidt men vi fløj der ned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

nattergalen

Spørg når i får udleveret jeres billetter men vær der i god tid.. Hvis det er et billigt selskab skal man nok betale lidt ekstra men muligt..

Anmeld

12. september 2011

Mussen2

piap skriver:

Hej I skønne kvinder

Ja som overskriften lyder så vil jeg høre om nogen har erfaringer med at flyve fra hamburg lufthavn? sagen er nelig den at vi er blevet inviteret ud og rejse af svigerfamillien i uge 45 (rejsen er købt og betalt) og vi skal så rejse fra Hamburg lufthavn og vil høre om der er noget vi skal være opmærksom på der.... i flyvet har i 2 sæder vores datter skal sidde på skødet af os men kan man tillade sig at spørge rejseselvskabet om vi kan komme op foran at side så der er mere plads til vores datter?  vi skal ca flyve 6.5 time det ville nemlig være skønt at hun kunne komme ned og lege lidt men vi fløj der ned...

Hvem skal i flyve med?

Anmeld

12. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

alt efter hvilket selskab I rejser med så er der nogen der er til at snakke med og andre er meget standhaftige med faste pladser...

har kun prøvet at flyve til hamburg lufthavn en gang... kan ikke huske noget specielt om den andet end at den er større end København så vær forberedt på flere mennesker osv... sørg for at jeres baggage er markeret så I ikke er tvivl ved båndet...

Anmeld

12. september 2011

piap

Mussen2 skriver:

Hvem skal i flyve med?

vi skal rejse med tuii

Anmeld

12. september 2011

piap

Mussen2 skriver:

Hvem skal i flyve med?

Ups vi skal rejse med All tours

Anmeld

12. september 2011

Mussen2

piap skriver:

vi skal rejse med tuii

Men hvilket flyselskab?  vi fløj med Airberlin og der kunne man gratis bede om på forhånd at få de foreste pladser, plus en babylift til rådighed.

Anmeld

12. september 2011

piap

Mussen2 skriver:

Men hvilket flyselskab?  vi fløj med Airberlin og der kunne man gratis bede om på forhånd at få de foreste pladser, plus en babylift til rådighed.

mener det hedder condor

Anmeld

12. september 2011

Mussen2

piap skriver:

mener det hedder condor

Ok. Så må du ind på deres hjemmeside og nærlæse reglerne, for så er der måske mulighed for det. Dog ved jeg ikke om det egentlig er dit rejseselskab du skal tage det med, hvis det er en pakkerejse du har købt? I så fald, tror jeg ikke der er mulighed for det.

God ferie

Anmeld

12. september 2011

piap

Mussen2 skriver:

Ok. Så må du ind på deres hjemmeside og nærlæse reglerne, for så er der måske mulighed for det. Dog ved jeg ikke om det egentlig er dit rejseselskab du skal tage det med, hvis det er en pakkerejse du har købt? I så fald, tror jeg ikke der er mulighed for det.

God ferie

har sendt en mail til vores rejse selvskab og de har bare svaret at det kunne de ikke svare på allerede nu, men vi kunne prøve at kontakte flyselvskabet, har så snakket med dem i dag (på tysk i 2 stive timer) og de siger at vi skal sige det til rejse selvskabet eller komme i god tid i lufthavnen og så sige det ved indtjekningen :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.