Har han noget på samvittigheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Vil sige at manden min heller aldrig har været den store nusser...

men efter jeg blev gravid og specielt her til sidst har han været nær mig næsten 100% af vores vågne timer...

synes det er super at han kan det og har det godt med det... jeg har altid haft et stort behov for fysiskt kontakt hvorimod det faktisk begynder at gøre ondt på ham hvis jeg nusser ham i længere tid... Så jeg er bare lykkelig over at han kan holde til mere tæthed...

Præcis sådan min kæreste også er, han HADER at blive nusset og at nusse , men nu, helt anderledes. Så lækkert ..

Men ja, nu er vi jo halvvejes og maven strutter da godt .

Og tror også bare jeg skal nyde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så kan være han vil forkæle dig lidt håber det bliver ved

Ja, tror heller ikke der er grund til bekymring .

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Tror måske bare det er hans måde lige pludselig at vise sin glæder over at du er gravid...

Min mand er i perioder også langt mere kærlig når jeg er gravid...

Ja tror jeg også "bare" at der er.. Også når jeg tænker over det, så har han aldrig vist andet end at det er mig der er hans sidste kæreste. Men når der sker pludselig forandringer, altså fra den ene dag til den anden, så kan man godt tænke uklart nogle gange ..  .

Anmeld

12. september 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

nemlig også lidt det jeg tænker, især efter 20 ugers scanningen i fredagd, så nu ved han at alt altså er okay og han kan slappe mere af, så forkæle mig lidt :p . Hihi . Men ja, nyder det også bare, ingen grund til at skabe dårlig stemning, men self man får da sat nogle tanker i gang da han aldrig har været sådan og vi har altså været sammen i 2 år + ..

Ja det forstår jeg godt men du skal bare nyde det dejligt alt er okay med baby..

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Jeg tror bare at det er gået op for ham at han skal være far, og hans beskytter trang er slået igennem

Tror bestemt ikke du har noget at bekymre dig om, bare nyd det

Anmeld

12. september 2011

Glad Giraf

Anonym skriver:

Bør jeg være bekymret ?

Min kæreste og jeg har det godt sammen, eller det syndes jeg ihvert fald.. Men han er ikke den helt store nusse type, altså ligge i ske, holde om hianden når man sover (sover i hver sin side af sengen) eller når man sidder og ser film på sofaen. Heller ikke alt det kysseri eller søde beskeder eller for den sags skyld kan finde på at bare holde om min mave for at "mærke" baby..

Men underligt nok, så er han begyndt med det nu efter al den tid vi har været sammen..

Her i forgårs, tændte han sterinlys i hele stuen, satte en film på, jeg lagde mig så på sofaen, lige pludselig kommer han og lægger sig bagved mig og holder om mig rigtig tæt, kysser mig i nakken og nusser mig i håret. Fik da helt en chok, men ville ikke kommentere det (negativt)..

Og her i aftes da jeg lavde mig for at sove, kyssede ham godnat, og lagde mig, men så kommer han over på "min side", kysser mig på ryggen og holder om mig som han aldrig vil miste mig. Og så falder vi så i søvn, men da jeg vågnede, var hans arme stadig omkring mig..

Han er virkelig virkelig forandret rigtig meget i denne weekend, altså tænker på om han bare er forandret på den måde eller at han har dårlig samvittighed over noget, som så gør at han er blevet mere kærlig ?? ..

Hjælp !! Hvad tænker i ??

Sig mig, er dette en blære-tråd hehe

Min kæreste blev også meget nusseagtig efter MD-scanningen, Jeg tror simpelthen at d bliver lidt mere forelskede når de ser baby, både i baby, men også i os mødrer som "giver dem" det her lille vidunder...

Her er det desværre stilnet lidt af igen, nok fordi jeg ikke sel er til det store, med en måned til termin

Men nyd det, og nyd at han gider dig rigtig meget inden den lille kommer og der måske ikke er så meget tid til de

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Ja det forstår jeg godt men du skal bare nyde det dejligt alt er okay med baby..

Jaa, det er vist også det bedste at gøre, nyde det .

Men ja, skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.