Anonym skriver:
Bør jeg være bekymret ?
Min kæreste og jeg har det godt sammen, eller det syndes jeg ihvert fald.. Men han er ikke den helt store nusse type, altså ligge i ske, holde om hianden når man sover (sover i hver sin side af sengen) eller når man sidder og ser film på sofaen. Heller ikke alt det kysseri eller søde beskeder eller for den sags skyld kan finde på at bare holde om min mave for at "mærke" baby..
Men underligt nok, så er han begyndt med det nu efter al den tid vi har været sammen..
Her i forgårs, tændte han sterinlys i hele stuen, satte en film på, jeg lagde mig så på sofaen, lige pludselig kommer han og lægger sig bagved mig og holder om mig rigtig tæt, kysser mig i nakken og nusser mig i håret. Fik da helt en chok, men ville ikke kommentere det (negativt)..
Og her i aftes da jeg lavde mig for at sove, kyssede ham godnat, og lagde mig, men så kommer han over på "min side", kysser mig på ryggen og holder om mig som han aldrig vil miste mig. Og så falder vi så i søvn, men da jeg vågnede, var hans arme stadig omkring mig..
Han er virkelig virkelig forandret rigtig meget i denne weekend, altså tænker på om han bare er forandret på den måde eller at han har dårlig samvittighed over noget, som så gør at han er blevet mere kærlig ?? ..
Hjælp !! Hvad tænker i ??
Sig mig, er dette en blære-tråd

hehe
Min kæreste blev også meget nusseagtig efter MD-scanningen, Jeg tror simpelthen at d bliver lidt mere forelskede når de ser baby, både i baby, men også i os mødrer som "giver dem" det her lille vidunder...

Her er det desværre stilnet lidt af igen, nok fordi jeg ikke sel er til det store, med en måned til termin

Men nyd det, og nyd at han gider dig rigtig meget inden den lille kommer og der måske ikke er så meget tid til de