Astmatisk bronkitisk ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Andre hvis børn får ange anfald liged nu ???

min datter får mange anfald dagligt og ofte kan hun ikke trække vejret i noget tid, og så hoster hun og så igen kan ikke få vejret, hun har feber hver dag den sidste uge, plus hun lige har haft mange røde knopper, MEN alligevel vil lægen ikke give mig andet end Airomir ( den blå ) og bliver ved med at sige det er pjat med min datter...  så er der andre der har børn der er ligesådan lige nu ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

slet ingen ?

Anmeld

12. september 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Andre hvis børn får ange anfald liged nu ???

min datter får mange anfald dagligt og ofte kan hun ikke trække vejret i noget tid, og så hoster hun og så igen kan ikke få vejret, hun har feber hver dag den sidste uge, plus hun lige har haft mange røde knopper, MEN alligevel vil lægen ikke give mig andet end Airomir ( den blå ) og bliver ved med at sige det er pjat med min datter...  så er der andre der har børn der er ligesådan lige nu ?? 

Silas er begyndt at hoste MEGET igen  tænker vi snart må starte op med masken igen.

Øv øv får hun ikke forbyggende medicin i masken - ellers kun anfalds ?

Altså det er jo ikke pjat hvis hun ikke kan få luft

Anmeld

12. september 2011

jeanett 26

Har 3 børn med astmatisk bronkitisk de får alle 3 airomir og den brune

Men vores datter på 15 mdr får os nogle piller der hjælper meget bedre end den blå og brune. Men hun får både en pille hver dag og den blå og brune.

Men vi kan mærke på alle 3 det ik er sommer mere

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Silas er begyndt at hoste MEGET igen  tænker vi snart må starte op med masken igen.

Øv øv får hun ikke forbyggende medicin i masken - ellers kun anfalds ?

Altså det er jo ikke pjat hvis hun ikke kan få luft

Jeg må ikke få den brune til hende, han mener ikke det er nødvendigt, selvom hun har det sådan som hun har det, hun er forresten 17 mdr...

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

Har 3 børn med astmatisk bronkitisk de får alle 3 airomir og den brune

Men vores datter på 15 mdr får os nogle piller der hjælper meget bedre end den blå og brune. Men hun får både en pille hver dag og den blå og brune.

Men vi kan mærke på alle 3 det ik er sommer mere

hjælper de piller ? for så kan det være jeg skal snakke med lægen om det  

Anmeld

12. september 2011

henh01

tror også det er den blå min søn får.. Åhh frygter sådan efteråret/vinteren hvor det var meget slemt sidste år.. jeg ville tage til vagtlægen hvis jeg var dig, næste gang der var et anfald.

Anmeld

12. september 2011

jeanett 26

ja de er rigtig gode de hedde Singulair 4mg.

Hendes astma er os slemt hun er os inde og få ilt maske ved lægen når det er helt slemt.

Men efter hun er begyndt på singulair behøver hun ik det mere

Synes du skal snakke med lægen om det. De er lidt dyre men gode

Anmeld

12. september 2011

jeanett 26

Hvor underligt du ik må få den brune det er jo for at holde det nede.

Vagtlægen vil nok give dig den brune da den er forbyggende og den blå kun er til anfald

Anmeld

12. september 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Jeg må ikke få den brune til hende, han mener ikke det er nødvendigt, selvom hun har det sådan som hun har det, hun er forresten 17 mdr...

Ja det forstå jeg slet ikke , for den brune er jo forebyggende.

Og den blå til anfald...... Her virkede singulair ikke , men vi har lånt en portaneb maskine på sygehuset. Det eneste som virkede i efteråret. Håber ikke det bliver så slemt i år.

Ville bestemt kontakte lægerne igen og be om og få nået mere hjælp til hende. Det dur jo ikke hun ikke kan få luft.

Har oplevet 1 gang Silas stoppede med at trække vejret  det var inden han kom i behandling - de blev ved med at sige han INTET fejlede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.