Ødselheimere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Doktor Doolittle

har vi tænkt os at være herhjemme midt i den økonomiske krise, det skider vi på

Vi er ved at planlægge det helt store renovationsprojekt med nyt værelse til drengene, nye badeværelser, nye garderobeskabe og måske endda nye gulve hvis vi da får lov at låne så mange penge

Hvad har I af projekter for tiden

Tina

og en hilsen fra Anders Fogh NOT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

wamse

Slet ingen projekter, da der på vores arbejdsplads er varslet massefyringer Tror bare vi er tilfredse, hvis vi klarer os igennem denne fyrerunde uden en af os bliver fyret og skal gå fra huset....
Men hvis vi så klarer os igennem, så går der et par år og så skal vi igang med den store renovering

Anmeld

19. januar 2009

Doktor Doolittle

wamse skriver:

Slet ingen projekter, da der på vores arbejdsplads er varslet massefyringer Tror bare vi er tilfredse, hvis vi klarer os igennem denne fyrerunde uden en af os bliver fyret og skal gå fra huset....
Men hvis vi så klarer os igennem, så går der et par år og så skal vi igang med den store renovering

Uha jeg håber I klarer den

Jeg kender godt det med mådeholdet - vi har i 7 år levet af min løn plus haft lejere i lejligheden for at få det til at løbe rundt.

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Lyder skønt...dejligt at lave forbedringer.
Mine forbedringer er primært på mig selv...nu mine "tvillinger" er fikset, så er det mavens tur til sommer...har ige været til samtale med en skøn læge, som troede jeg trænede helt vildt fordi min mave over navlen er så flot-griner- nå, men den skal laves og så skal mit hus også have nye vinduer og en tagterasse skal også laves...men det betaler min mor og far.
Knus..og glæder mig til at se billeder af projektet..

Anmeld

19. januar 2009

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Lyder skønt...dejligt at lave forbedringer.
Mine forbedringer er primært på mig selv...nu mine "tvillinger" er fikset, så er det mavens tur til sommer...har ige været til samtale med en skøn læge, som troede jeg trænede helt vildt fordi min mave over navlen er så flot-griner- nå, men den skal laves og så skal mit hus også have nye vinduer og en tagterasse skal også laves...men det betaler min mor og far.
Knus..og glæder mig til at se billeder af projektet..

Dejligt Eva
Gik det godt med tvillingerne?
fra mig

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

Hmm ja vi er igang med fuld renovering af huset det vil sige det er revet helt ned og ubeboligt og vi lejer derfor nabo huset. det er lidt skidt med pengene pga krisen, så vi er blevet nød til at låne de sidste penge af svigerforældrene så vi kan kommer over i vores "nye" hus og bo inden november...

"Wamse" Håber i kommer gennem fyringerne for jer

Knus Diana

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Doktor Doolittle skriver:

Dejligt Eva
Gik det godt med tvillingerne?
fra mig

Jo, tak-smiler- det gik så godt og de blev virkelig smukke...

Anmeld

19. januar 2009

M&F&C

Tjaaah..... har fået ny computer - men har ikke rigtig brugt nogen penge, da han ville tage den gamle i bytte + 500 kr
Så nu er jeg ejer af den nye MSI (den lille bærbare computer) Lidt underligt at skulle vænne sig til den når man er vant til at sidde ved en 17" skærm

Anmeld

19. januar 2009

Mathilde

Vi er igang med huskøb og kan overtage vores hus d. 1. marts. Fuldstændig ny-renoveret. Alt er nyt og aldrig brugt. Da vi så det første gang, var der kun vægge og ikke andet...
Det er vores projekt lige nu

Anmeld

19. januar 2009

malou

Vi har købt nye vinduer til hele huset... pyha en udskrivning. og min eks svoger og min far kommer over i week og sætter dem i.. dem de kan nå altså. Der er nok en 3-4 weekender forude med det projekt Glæder mig SÅ MEGET!! Bliver et helt andet hus med bondehus vinduer.

Til foråret er det haven der skal have en ordentlig tur med nyt rullegræs og hundegård til vufferne så de kan være ude når vi ikke er hjemme

Så vi har masser at tage os til...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.