han irritererer mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Ja han gør så! HELE tiden!!

Det irriterer mig at han skal ryge på det mest upassende tidspunkter, at han skal gå på toilettet i en halv time på de mest upassende tidspunkter. At han mumler! Bliver irriteret lyn hurtigt! Hans dårlige arbejdstider! Hans latterlige familie og deres tomme løfter og at han lader dem gøre det og slippe af sted med det på.

Ja han kan faktisk næsten ikke gøre noget godt nok, uden at jeg bliver irriteret. Andre der har prøvet det og som kan forsikre mig at det er ganske normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

jeg har det på samme måde nogen gange med min kæreste- ja så tror det er meget normalt nogen gange

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

jeg har det på samme måde nogen gange med min kæreste- ja så tror det er meget normalt nogen gange

Det er jeg glad for at du siger.. Jeg var nået et punkt hvor jeg virkelig frygtede at det var fordi jeg var bakket helt ud af forholdet. Og det er ærlig talt så synd for min stakkels kæreste for han prøver at gøre alt så godt.

Anmeld

11. september 2011

ja kender det .. vi har selv haft vores ture her på det seneste. og jeg havde tænkt meget over at forlade ham, osv.. men i bund og grund kan jeg ikke undvære ham. trods det er synd for ham, at jeg nogengange er så strid

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

ja kender det .. vi har selv haft vores ture her på det seneste. og jeg havde tænkt meget over at forlade ham, osv.. men i bund og grund kan jeg ikke undvære ham. trods det er synd for ham, at jeg nogengange er så strid

Ja men der må jo være en grund til at vi opfører os sådan. altså jeg tænker, der må da være en årsag til at han irriterer mig så meget..

Anmeld

11. september 2011

ja , jeg ved det ikke . tænker selv meget over det.. det er de mest latterlige ting man sur over ..

Anmeld

11. september 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

Ja han gør så! HELE tiden!!

Det irriterer mig at han skal ryge på det mest upassende tidspunkter, at han skal gå på toilettet i en halv time på de mest upassende tidspunkter. At han mumler! Bliver irriteret lyn hurtigt! Hans dårlige arbejdstider! Hans latterlige familie og deres tomme løfter og at han lader dem gøre det og slippe af sted med det på.

Ja han kan faktisk næsten ikke gøre noget godt nok, uden at jeg bliver irriteret. Andre der har prøvet det og som kan forsikre mig at det er ganske normalt?

Måske du skulle få dig en fritidsinteresse

Jeg kender godt det med at hele verden irriterer en, sådan har jeg det også indimellem Men efter jeg er begyndt til zumba og er blevet mere aktiv tager jeg lidt lettere på det. Jeg er dog i perioder holdt op med at vaske mandens tøj, da det altid bliver smidt ved siden af eller ovenpå kurven...! haha! Men ja jeg bukker som regel under til sidst..
Holdt også op med at vaske op (før vi fik opvaskemaskine) men det hjalp ikke, han vaskede da bare det af han skulle bruge!!! AMEN come on!!

Ja nu gør jeg sgu det hele, men jeg begyndte til zumba og derefter irriterer det mig ikke så meget at han gør det eller han ligger vatpinde, brugte vel og mærke... ovenpå skraldespanden på badeværelset..

Ja mænd er vel bare nogle svin på flere områder..

Nu ved jeg ikke hvad du mener med det omkring at han bare lader sin familie give tomme løfter...

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Måske du skulle få dig en fritidsinteresse

Jeg kender godt det med at hele verden irriterer en, sådan har jeg det også indimellem Men efter jeg er begyndt til zumba og er blevet mere aktiv tager jeg lidt lettere på det. Jeg er dog i perioder holdt op med at vaske mandens tøj, da det altid bliver smidt ved siden af eller ovenpå kurven...! haha! Men ja jeg bukker som regel under til sidst..
Holdt også op med at vaske op (før vi fik opvaskemaskine) men det hjalp ikke, han vaskede da bare det af han skulle bruge!!! AMEN come on!!

Ja nu gør jeg sgu det hele, men jeg begyndte til zumba og derefter irriterer det mig ikke så meget at han gør det eller han ligger vatpinde, brugte vel og mærke... ovenpå skraldespanden på badeværelset..

Ja mænd er vel bare nogle svin på flere områder..

Nu ved jeg ikke hvad du mener med det omkring at han bare lader sin familie give tomme løfter...

Min kæreste hjælper ellers meget til med det hele herhjemme.

måske jeg skal begynde at træne igen, gik meget til sport for et par mdr siden, men stoppede fordi det er svært at få til at hænge sammen med kærestens arbejdstider. Men måske jeg bare skal gøre det igen, få nogle andre til at passe ungerne og så komme lidt ud

Anmeld

11. september 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

Min kæreste hjælper ellers meget til med det hele herhjemme.

måske jeg skal begynde at træne igen, gik meget til sport for et par mdr siden, men stoppede fordi det er svært at få til at hænge sammen med kærestens arbejdstider. Men måske jeg bare skal gøre det igen, få nogle andre til at passe ungerne og så komme lidt ud

Det er ihvertfald mit råd

det er ikke fordi du har det dårligt med dig selv eller noget?? Man har jo en tendens til at være mere irriteret når man har det dårligt med en selv

Anmeld

11. september 2011

MorTilEn2013Dreng

har det os rigtigt tit sådan men det nok fordi jeg os er lidt jaloux på han kommer ud og oplever noget han synes er sjovt og jeg ingen hoby har som han har.. så tror os det ville være godt man os selv fandt sig en hoby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.