Anonym skriver:
Ja han gør så! HELE tiden!!
Det irriterer mig at han skal ryge på det mest upassende tidspunkter, at han skal gå på toilettet i en halv time på de mest upassende tidspunkter. At han mumler! Bliver irriteret lyn hurtigt! Hans dårlige arbejdstider! Hans latterlige familie og deres tomme løfter og at han lader dem gøre det og slippe af sted med det på.
Ja han kan faktisk næsten ikke gøre noget godt nok, uden at jeg bliver irriteret. Andre der har prøvet det og som kan forsikre mig at det er ganske normalt?
Måske du skulle få dig en fritidsinteresse

Jeg kender godt det med at hele verden irriterer en, sådan har jeg det også indimellem

Men efter jeg er begyndt til zumba og er blevet mere aktiv tager jeg lidt lettere på det. Jeg er dog i perioder holdt op med at vaske mandens tøj, da det altid bliver smidt ved siden af eller ovenpå kurven...!

haha! Men ja jeg bukker som regel under til sidst..
Holdt også op med at vaske op (før vi fik opvaskemaskine) men det hjalp ikke, han vaskede da bare det af han skulle bruge!!! AMEN come on!!
Ja nu gør jeg sgu det hele, men jeg begyndte til zumba og derefter irriterer det mig ikke så meget at han gør det eller han ligger vatpinde, brugte vel og mærke... ovenpå skraldespanden på badeværelset..
Ja mænd er vel bare nogle svin på flere områder..

Nu ved jeg ikke hvad du mener med det omkring at han bare lader sin familie give tomme løfter...
Anmeld