Hjælp mig lige piger...skoldkop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.637 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2011

anmaj

Hjælp mig lige piger... er det her en skoldkop??

har opført sig lidt mærkeligt idag og næsen løber og meget temperamentsfuld.. hmm... men han er også lige kommet hjem fra farmor og farfar.

han har lidt børneeksem på overarmene, men det her er på maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

norenberg

jeg vil sige at det ligner meget en skoldkop sådan så mine ungers ud til at starte med...

Anmeld

11. september 2011

anmaj

norenberg skriver:

jeg vil sige at det ligner meget en skoldkop sådan så mine ungers ud til at starte med...

også bare 1? jeg glæder mig til at se om der er flere imorgen tidlig..

hvordan reagerede dine børn.?

Anmeld

11. september 2011

norenberg

ja de første dage havde min ene søn kun den ene på maven så slog det lidt hen, men så skal jeg da nok lige love for der kom mange...de var alle 3 pyldret...lidt varme osv...og da det var på det højeste var det rent ud sagt et mareridt de havde dem alle tre samtidig...og flere hundrede blære, både på kroppen, øre, næse og kønsdelene og den mindste var kun 3 uger...og så gik der betændelse i næsten alle sammen...så i dag har alle tre mange ar...

Anmeld

11. september 2011

MSM

anmaj skriver:

også bare 1? jeg glæder mig til at se om der er flere imorgen tidlig..

hvordan reagerede dine børn.?

Men hvis man kigger helt ude til højre på billedet (på linje med den anden) er det som om man kan se en mere på vej.. Eller er det bare mig??

Anmeld

11. september 2011

anmaj

MSM skriver:

Men hvis man kigger helt ude til højre på billedet (på linje med den anden) er det som om man kan se en mere på vej.. Eller er det bare mig??

nej, jeg har haft samme tanke.. den er tydeligere på billedet..

Anmeld

11. september 2011

henh01

hvis det er skoldkopper burde der allerede om 1 time være væsentlig flere.

Min søn har ogsp haft et par enkelt knopper der lignede bumser over weekenden, men det blev aldrig til mere. Troede ellers lige det var skoldkopperne.

Anmeld

11. september 2011

saxa

I den institution jeg arbejder i, er der mange af børnene der har lidt under influenza feberen.. Og de fleste af dem har 1-2ugers tid senere fået skoldkop lign knopper.. Vi varslede skoldkopper.. Men ingen af dem havde feber - og nogle havde efterfølgende været til læge. Det viste sig i samtlige tilfælde at lægerne havde sagt at det ikke var skoldkopper, men enten insektstik eller en ny form for udslæt i forbindelse med influenza.. Min datter har igår pludselig fået knopper på den ene arm og det ene ben, og hun var syg med influenza for en uges tid senere.. Der er ikke kommet flere i løbet af i nat og de fleste er ikke så tydelige i dag som igår... Men om det kunne være tilfældet med din lille pjevs eller ej, vides ikke??

Anmeld

12. september 2011

anmaj

nå, men der er ikke kommet mere.. så der er nok heldigvis ikke tale om skoldkopper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.