Renovering af vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. september 2011

cdk29

Hej alle sammen

Jeg skal til at renovere en vugge som jeg selv har lagt i som lille. Det er et lidt spændende projekt, for jeg er ikke lige den der syr, men det kunne være så dejligt når den lille bebse kom, at den så skulle ligge trygt og godt.

Mit spørgsmål er om man kan købe noget, eller der er nogle som har ideer til hvordan det skal gribes an. Den er lavet i flet og er oval, så den har jo nok nogle "sjove" mål i forhold til det man kan købe i dag.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
cdk29 skriver:

Hej alle sammen

Jeg skal til at renovere en vugge som jeg selv har lagt i som lille. Det er et lidt spændende projekt, for jeg er ikke lige den der syr, men det kunne være så dejligt når den lille bebse kom, at den så skulle ligge trygt og godt.

Mit spørgsmål er om man kan købe noget, eller der er nogle som har ideer til hvordan det skal gribes an. Den er lavet i flet og er oval, så den har jo nok nogle "sjove" mål i forhold til det man kan købe i dag.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Hvad er det du skal have lavet til den?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

11. september 2011

cdk29

Mindre detalje

Den skal have noget neutral stof omkring vuggen, en sengerand tror jeg ikke er høj nok, da det gerne må dække det meste af vuggen både ind- og udvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.