G-test. Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Miia90

Kan desværre ikk så noget

Men prøv igen om nogen dage

Mia 31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Chalala85

DreamChild skriver:

Billederne er ikke så tydlige, men man kunne godt ane stregen da jeg tog billedet, som er taget 4-5 min efter testen er taget.

Jeg elsker selv at se på sådanne billeder og tyde dem, når i piger har lagt dem herind på baby.dk. Så må jeg nok også hellere bidrage med en meget utydelig og måske endda noget tvivldom test.

SÅ TØSER HVAD SER I???

Vedhæftet:

En meget meget svag nr 2 streg... men jeg tør ikke sige tillykke når du har fået hormoner.. de kan jo reelt stadig være i systemet

Anmeld

11. september 2011

Muhmi

Åh ja for søren, du får hormoner.... Så ved jeg altså ikke helt... Jeg kan godt ane streg nummer to, og vil derfor sige at den er der... Men  da for at den er rigtig

Anmeld

11. september 2011

DreamChild

Jeg må vente til tirsdag med at se om den er blevet tydeligere, og håbe på at Mens. bliver langt væk

Anmeld

11. september 2011

SpunkenJo

Syns ikke jeg kan se noget....

Måske en skyggestreg uden farve

Anmeld

11. september 2011

Aprilmor11

DreamChild skriver:

Billederne er ikke så tydlige, men man kunne godt ane stregen da jeg tog billedet, som er taget 4-5 min efter testen er taget.

Jeg elsker selv at se på sådanne billeder og tyde dem, når i piger har lagt dem herind på baby.dk. Så må jeg nok også hellere bidrage med en meget utydelig og måske endda noget tvivldom test.

SÅ TØSER HVAD SER I???

Vedhæftet:

Jeg an også tyde en streg, men prøv at teste igen, håber t der kommer en endnu tydligere streg

Anmeld

11. september 2011

Faith

På det første billede kan jeg ane en streg, på det andet ingenting.

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth1985

Test igen om nogle dage.. Hvis du er gravid vil strengen blive tydeligere:-)

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DreamChild skriver:

SÅ TØSER HVAD SER I???

Vedhæftet:

Jeg kan godt se en streg nr 2 på den første, og også se lidt på det andet billede. Håber den bliver tydeligere 

Anmeld

11. september 2011

ønskebørn74

DreamChild skriver:

SÅ TØSER HVAD SER I???

Vedhæftet:

Kan lige akurat ane stregen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.