Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jakob'sMor skriver: Stort tillykke, det er en virkelig flot ring
Stort tillykke, det er en virkelig flot ring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Tak Ja - lidt kliché i måneskinnet
Tak Ja - lidt kliché i måneskinnet
heller kliche end fiasko... og et frieri vil vel næsten altid være kliché
men pokkers romantisk... gid det var min kæreste som faldt på knæ...
Kæmpe tillykke !
Tillykke (: Tillykke (: Tillykke (:
isabellamor skriver: heller kliche end fiasko... og et frieri vil vel næsten altid være kliché men pokkers romantisk... gid det var min kæreste som faldt på knæ...
Maja_4000 skriver: Kæmpe tillykke !
Camillee skriver: Tillykke (: Tillykke (: Tillykke (:
Ditte_Marie skriver: Nogle af mine nærmeste ved det ikke endnu, men jeg må lige ud med det Min dejlige, fantastiske kæreste friede til mig igår <3Vi skulle fejre min fødselsdag som var d. 01.09, men jeg var på ferie.Efter en lækker aftensmad på restaurant, gik vi tur i måneskinnet - på en lille bro, fik jeg min lille fødselsdagsgave..og så gik der et øjeblik - så gik han fandme på knæ! med den flotteste ring i hele verden!Åh hvor jeg dog elsker ham!Jeg er så stolt over at skulle giftes med ham og at vi skal dele resten af vores liv sammen <3 Mit liv er perfekt lige nu; Jeg har lige været på min drømmerejse i New York, jeg bærer vores ønskebarn i maven og så frier min skønne kæreste <3Allerede den første måned i vores forhold (vi har været sammen i over 2 1/2år), skrev han på min huske-tavle at vi skulle giftes i 2012 - og det kommer det så også til at blive <3 ihhhhhh.... I får lige et billede af min fine brilliantring og af tavlen som han skrev på for 2 1/2 år siden <3Hilsen en MEGET lykkelig ny-forlovet
Nogle af mine nærmeste ved det ikke endnu, men jeg må lige ud med det Min dejlige, fantastiske kæreste friede til mig igår <3Vi skulle fejre min fødselsdag som var d. 01.09, men jeg var på ferie.Efter en lækker aftensmad på restaurant, gik vi tur i måneskinnet - på en lille bro, fik jeg min lille fødselsdagsgave..og så gik der et øjeblik - så gik han fandme på knæ! med den flotteste ring i hele verden!Åh hvor jeg dog elsker ham!Jeg er så stolt over at skulle giftes med ham og at vi skal dele resten af vores liv sammen <3 Mit liv er perfekt lige nu; Jeg har lige været på min drømmerejse i New York, jeg bærer vores ønskebarn i maven og så frier min skønne kæreste <3Allerede den første måned i vores forhold (vi har været sammen i over 2 1/2år), skrev han på min huske-tavle at vi skulle giftes i 2012 - og det kommer det så også til at blive <3 ihhhhhh.... I får lige et billede af min fine brilliantring og af tavlen som han skrev på for 2 1/2 år siden <3Hilsen en MEGET lykkelig ny-forlovet
Åh hvor fantastisk, stort tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128