Ja. Min kæreste og jeg er ikke enige om hvordan en familie skal være. Vi er unge og drengen er egentlig kun min. Men min kæreste har valgt os til, og kom faktisk selv med idéen om at skulle flytte sammen.
Nu har vi så boet under samme tag i godt og vel 3½ måneder, og det er et helvede!
Han hjælper ikke med at lave mad eller vaske op, han gør kun tingene når de står på et skema, og det gør de nu, men han gør det alligevel ikke. 
Han er væk som det passer ham, og kommer ikke med beskeder om hvor han er, eller hvad han laver.
Så sent som i går var han sammen med nogle venner han sagde godt nok at han spiste ved dem. Men at han så er væk fra 11.30 til 02.30 om natten! Det er jeg bare ikke okay med. Han hat valgt os til, også har jeg det bare sådan at han må prøve at være lidt mere familie far.
Pyh ha. Og det første her var bare lige en indsættelse i det hele.
Nu har jeg så konfronteret ham med det (og han har endelig fattet det, efter mange forsøg), og vi er blevet enige om at vi flytter fra hinanden, men stadig er sammen.
Så vil lige høre om det er nogen af jer herinde, der har erfaring med det, eller kender nogen hvor det er endt lykkeligt?
Anmeld