Muhmi skriver:
Tror vist mit amme eventyr snart er slut...
Silas har to gange inde for de sidste elleve timer bidt mig i brystvorterne og det gør NAS! Havde sagt at første gang han bider mig, så ville jeg ikke amme mere, men jeg synes slet ikke jeg er klar til at give slip endnu.....
Jeg er ret ked af det, for det var/er virkelig noget jeg havde frygtet han ville gør når han fik tænder..............
Bliver det bedre? Eller vil han blive ved når nu han ER begyndt?
Amning........... ÆV!
Jeg har kun ammet 3½ måned, så min søn nåede ikke og få tænder. Men i dit tilfælde ville jeg gøre op med mig selv om du har lyst, da amning ikke skal koste blod sved og tårer, og slet ikke for hver en pris. Din søn er jo så gammel nu, at grøden skal introdukseres, så her har du muligheden for at starte på det

Du har jo ammet i 5 måneder, så klap dig selv på skulderen, og vær stolt af du har ammet så længe.
Jeg stoppede selv, da min søn ville have oftere og oftere, hver ½ time så min produktion ikke kunne følge med og kunne jo ikke have en sugekop hængene 24/7 på en af babserne. Selvom jeg græd og var ked, da det intime med ens barn forsvandt, men der er så mange andre måder og have den dejlige stund på, som fx og lege og bare være sammen med ens barn.
Håber mit svar kunne hjælpe en smule.
Anmeld