nogle der er online så sent???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Guldet

Øv øv lille mus på 3 uger vil bare ikke sove.. hun spiser nu, men kan bare ikke falde til ro.. sidder inde i stuen nu, da jeg ikke vil forstyrre min kæreste da han skal op kl. 6 og på arbejde.. efter han lige har haft 14 dages fri.. og selvfølgelig lige denne nat vil hun ikke sove..
hmm øvøv

hvordan forløb jeres første uger med jeres bebser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Miamaja

TILLYKKE med den lille ny Ja, de forste uger var haarde men det var ogsaa saadan en speciel tid hvor man gaar rundt i en slags lykkerus paa samme tid. op hver 2 time dag og nat - ja, jeg gjorde det selvfolgelig gerne men hvor havde jeg morke rander under ojnene paa billederne fra denne tid

Anmeld

19. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej og tillykke med din lille datter

De første uger kan godt være lidt hårde, fordi barnet ikke har en normal dagrytme (altså som din) og kan vende lidt op og ned på nat og dag. Om et par mdr skulle hun gerne begynde at få lidt mere rytme. Det er træls, men så må du sørge for at hvile om dagen, når hun sover. Håber, at hun tager nogle gode lure.

Børn kan være meget forskellige - mit første barn var/er en sovetryne og hun kunne snildt sove 4 timer i træk om dagen. Nr 2 sov lidt mindre, og nr 3 havde en dårlig vane med at sove maks 45 minutter ad gangen de første 11 mdr af hans liv (pånær de første uger, hvor mange spædbørn jo ikke laver andet end at sove og spise).

Anmeld

19. januar 2009

charlottekri

her kommer jeg nok til at tage lysten fra dig De første 3 mdr ca ville maja ikke falde i søvn før ca kl 2 og var vågen igen kl 6.30 sharp med et par enkelte ture oppe om natten. derfor blev det lige til et par lure op ad formiddagen for os begge!!! Når det nu ikke kunne være anderledes, så syntes jeg at det var hyggeligt at sidde og se fjernsyn og hygge med bebsen (har vist fortrængt skrigeturene.. som der var en del af)

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Min datter er nu godt 3 mdr og siden hun var et par uger gammel har hun haft en nogenlunde rytme. De første uger spiste hun hveranden time døgnet rundt !

Nu sover hun ca 21 - 06 med en spisning ca kl 2.
Så tager hun en kort lur på ca 30 min kl 7 og ca kl 9.30 kommer hun ud i barnevognen og sover 4 timer. Hen på eftermiddagen bliver det til endnu en lur, hvis det er indenfor bliver det ofte kun 1 time, hvis det er uden for oftest 2-3 timer.

Min søn havde nogenlunde samme rytme da han var lile.

Jeg er sikker på at din datter også finder sig en rytme inden for de næste uger, men vær opmærksom på, at hun ikke får byttet om på dag og nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.