TV2 Østjylland nu her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

BellaCiinea

Wimmie skriver:

Det er så langt ude...og man skal stadig have prøvet i et år før man kan få fertiliteten undersøgt, og derefter kan man lige lægge den tid oveni man skal bruge på at spare pengene op 

Endnu en grund til at stemme rød på torsdag folkens - afskaf brugerbetalingen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

-Sigrid-

IsabellaCiinea skriver:

Mega ærgeligt

Nøj, hvor er jeg (egoistik, I know) glad for at vi er så "gode" til at blive gravide herhjemme, det er så synd for andre par, for ønsket om et barn fylder ofte mere end noget andet ønske man nogensinde får 

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

AnneH skriver:

Så det...

Det er så tragisk at der er par som må opgive at få hjælp.

Håber vi får en ny regering, så bruger betalingen igen bliver fjernet

Håber jeg godt nok også...

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

-Sigrid- skriver:

Nøj, hvor er jeg (egoistik, I know) glad for at vi er så "gode" til at blive gravide herhjemme, det er så synd for andre par, for ønsket om et barn fylder ofte mere end noget andet ønske man nogensinde får 

Jah, håber også at vi kan lave et øko barn herhjemme når den tid kommer... For vil slet ikke ku rumme al den tumult...

Anmeld

10. september 2011

Putomanen

Jeg tror desværre ikke at det gør den store forskel, hvis vi får en rød regering. Måske betalingen bliver mindre, men jeg tvivler stærkt på, at egenbetalingen forsvinder

Anmeld

10. september 2011

AnneH

Putomanen skriver:

Jeg tror desværre ikke at det gør den store forskel, hvis vi får en rød regering. Måske betalingen bliver mindre, men jeg tvivler stærkt på, at egenbetalingen forsvinder

Ham fra SF der var i studiet sagde at de ville fjerne brugerbetalingen hvis de vinder. Har også læst at S er med på den.

De var i hvert fald også imod indførelsen af den, så jeg tror på at de fjerne den.

Anmeld

10. september 2011

Putomanen

AnneH skriver:

Ham fra SF der var i studiet sagde at de ville fjerne brugerbetalingen hvis de vinder. Har også læst at S er med på den.

De var i hvert fald også imod indførelsen af den, så jeg tror på at de fjerne den.

Hvis de vinder, kan vi jo kun håbe, at de fjerner den

Men det skal også finansieres et sted fra. Jeg er desværre lidt pessimistisk hvad det angår, men jeg håber og hepper på, at egenbetalingen bliver fjernet

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth1985

Åhh, hvor er det synd for dem, der ikke har råd til behandling Jeg får helt ondt i maven af at tænke på dem

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nielsen80 skriver:

Æv jeg kan ikke se det her!!! Det lyder godt nok vildt!

Du kan se det her:

http://www.tv2oj.dk/arkiv/2011/9/10

Anmeld

11. september 2011

nielsen80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan se det her:

http://www.tv2oj.dk/arkiv/2011/9/10

Tak !!!!- det er sku lidt vildt, det her er det eneste der har været om området i hele valgkampen. 5 min på TV2 Østjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.