Hjælp til priser på behandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Skal lige se om jeg forstår priser på 1. IVF rigtigt! Æg udtag og oplægning er ca 5.000 kr og medicin 15.000 kr. Hvis man så er i gruppe 2 i danmark, får man så alle 15.000 tilbage? eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænker selvfølgelig på det offentlige!!!

Anmeld

10. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Hej Piger

Skal lige se om jeg forstår priser på 1. IVF rigtigt! Æg udtag og oplægning er ca 5.000 kr og medicin 15.000 kr. Hvis man så er i gruppe 2 i danmark, får man så alle 15.000 tilbage? eller??

Danmark giver 100% tilbage, men vist kun prisen på det billigste produkt. Den dyreste af danmarks grupper giver 100% uanset om du har valgt det billigste produkt. Jeg valgte den anden dyreste og den gav stort set det hele tilbage.

Det er 5040kr for ÆO. Dvs at ÆU er gartis hvis der ikke bliver æg nok til Æo

Desuden er det 3000 for oplægning af fryseæg og ingen gratis hvis nu æggene ikke overlever optøningen

Held og lykke med de

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar baby84. Det vil sige at man selv "kun" skal have 5040 kr op af lommen + udgifter til danmark. Er det korrekt forstået???

Beklager hvis jeg skal have det skåret ud i pap

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Opper lige engang

Anmeld

11. september 2011

Putomanen

Hvis du allerede er medlem af Danmar kan du skifte til gruppe 1 eller 2 og få dækket 100% af dine udgifter til medicin, alt afhængig af om du vil have original eller uoriginal medicin. Hvis du IKKE er medlem, er det desværre for sent at melde sig ind, og du kan ikke få tilskud til medicinen.

Ja, prisen for selve behandlingen er 5040

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Super, så har jeg vidst forstået det korrekt. Jeg er heldigvis medlem af Danmark

Anmeld

12. september 2011

Putomanen

Der er rigtig mange penge at sparre ved at være medlem af Danmark, så det skal du være glad for  Det hjælper ihvertfald meget i forhold til vores økonomiske situation.

Anmeld

12. september 2011

nattergalen

Putomanen skriver:

Der er rigtig mange penge at sparre ved at være medlem af Danmark, så det skal du være glad for  Det hjælper ihvertfald meget i forhold til vores økonomiske situation.

TS: undskyld jeg spørger i dit indlæg.. 

Men nogen der kan svare om det er for sent at melde sig ind i Danmark hvis henvendelsen omkring fertilitets behandling blev sendt i fredags? 

Anmeld

12. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

I det øjeblik din læge har sendt en henvisning,er det for sent at melde sig ind i danmark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.