Bleer, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. september 2011

AnnaK89

Hej piger.

Hvornår er det meget normalt at sige, at et barn "skal" være blefri?

Ved det kan variere meget, men hvornår er det absolut stop?

Spøger fordi at vores handicappede datter snart er 2 år og bruger jo selvfølgelig stadig ble, men prøver at finde ud af hvornår det går hen og bliver en merudgift for os.

Håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Rockertand

AnnaKJ skriver:

Hej piger.

Hvornår er det meget normalt at sige, at et barn "skal" være blefri?

Ved det kan variere meget, men hvornår er det absolut stop?

Spøger fordi at vores handicappede datter snart er 2 år og bruger jo selvfølgelig stadig ble, men prøver at finde ud af hvornår det går hen og bliver en merudgift for os.

Håber i vil hjælpe

Jeg synes, at I skal spørge sagsbehandleren eller noget fagpersonale, der skal komme med en vurdering, det kan jo sagtens være en individuel vurdering, og så betyder vores meninger jo ikke så meget.

Anmeld

10. september 2011

g.seerup

langt de flste børn er blefri når de bliver 4 år...men der er jo altid undtagelser..

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Min søn er snart 2 år, og jeg håber lidt på at kunne have ham gjort blefri når han er 3, men det må tiden vise

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Rockertand skriver:

Jeg synes, at I skal spørge sagsbehandleren eller noget fagpersonale, der skal komme med en vurdering, det kan jo sagtens være en individuel vurdering, og så betyder vores meninger jo ikke så meget.

Nægter at spørge vores sagsbehandler - hun er i forvejen rigtig svær at få til at dække selv basale merudgifter, sådan som Lærke epilepsimedicin.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Nessie skriver:

Min søn er snart 2 år, og jeg håber lidt på at kunne have ham gjort blefri når han er 3, men det må tiden vise

Jeg tænkte også en 3-4 år, det må da sådan ca. være "standart" eller hvad man nu skal kalde det

Anmeld

10. september 2011

henh01

Min datter var 2år og 4 mdr så det er jo meget svært at vide hvornår det bliver en merudgift for jer. Jeg ville mene I skulel prøve at trumfe det igennem fra Lærke bliver 3½ år.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

henh01 skriver:

Min datter var 2år og 4 mdr så det er jo meget svært at vide hvornår det bliver en merudgift for jer. Jeg ville mene I skulel prøve at trumfe det igennem fra Lærke bliver 3½ år.

Det er også det jeg selv tænker, imellem 3-4 år

Der "burde" normale børn vel være blefrie Men det er bare rigtig svært for mig selv af svarer på, da jeg ikke har nogle normale børn  

Anmeld

10. september 2011

henh01

AnnaKJ skriver:

Det er også det jeg selv tænker, imellem 3-4 år

Der "burde" normale børn vel være blefrie Men det er bare rigtig svært for mig selv af svarer på, da jeg ikke har nogle normale børn  

Kan jeg godt forstå.. Nu arbejder jeg selv i en vuggestue/børnehave og der ses det oftes at barnet er blefri inden det bliver 4.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

henh01 skriver:

Kan jeg godt forstå.. Nu arbejder jeg selv i en vuggestue/børnehave og der ses det oftes at barnet er blefri inden det bliver 4.

Okay - jamen så må du helt klart være den fagpersons svar jeg leder efter

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.