Nogle mennesker er alligevel rare ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

Vi var ude og købe fødselsdagsgave til min svoger idag. Vi har Noah på 2 år med, han har opført sig fint det meste af tiden i det store shoppingcenter

Kl. nærmer sig hans sovetid og han begynder at være træt og irritabel, og jeps vi ender med 1 stk. skrigende barn som ligger sig midt på gulvet i et raseri anfald over jeg ikke ville løfte ham hele vejen gennem centret - Vi var på vej ud så vi kunne komme hjem.

Mange blikke møder jo én når man står med et hysterisk barn... Og man tænker bare - kig den anden vej! èn rar mand (tydeligvis selv familiefar) kommer hen og siger " Det dér det kender vi også hjemme hos os"

Åh hvor er det rart at høre én turde sige det!!! og ikke at alle bare kigger på en som om man ikke kan styre sit barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Vi var ude og købe fødselsdagsgave til min svoger idag. Vi har Noah på 2 år med, han har opført sig fint det meste af tiden i det store shoppingcenter

Kl. nærmer sig hans sovetid og han begynder at være træt og irritabel, og jeps vi ender med 1 stk. skrigende barn som ligger sig midt på gulvet i et raseri anfald over jeg ikke ville løfte ham hele vejen gennem centret - Vi var på vej ud så vi kunne komme hjem.

Mange blikke møder jo én når man står med et hysterisk barn... Og man tænker bare - kig den anden vej! èn rar mand (tydeligvis selv familiefar) kommer hen og siger " Det dér det kender vi også hjemme hos os"

Åh hvor er det rart at høre én turde sige det!!! og ikke at alle bare kigger på en som om man ikke kan styre sit barn...

Ja det er utroligt folk ikke kan stoppe med de blikke, men fed kommentar fra han faderen

Anmeld

10. september 2011

SussieThyssen

Det er altid rart med andres forståelse

Jeg har det altid sådan, at hvis jeg fx oplever forældre med sådan en overtræt hyssetrold står bag mig i køen, så lader jeg dem komme ind på min plads, så de hurtigt kan komme videre..og så bliver det gjort med et smil...man har jo selv været mor til småbørn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hvor godt han sagde det - respekt for ham, for ikke at kigge som de andre 

Åhh gud, du har lige beskrevet mit mareridt. Jeg frygter de mange blikke der kommer ved sådan en episode 

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

Jeg smiler altid bare når jeg oplever det. Synes faktisk det er ret sjovt, og jeg tror næsten alle familier har oplevet det!

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er altid rart med andres forståelse

Jeg har det altid sådan, at hvis jeg fx oplever forældre med sådan en overtræt hyssetrold står bag mig i køen, så lader jeg dem komme ind på min plads, så de hurtigt kan komme videre..og så bliver det gjort med et smil...man har jo selv været mor til småbørn.

Kærligst
Sussie

Dig ville jeg gerne møde når vi er på farten så

For ens tålmodighed bliver godt nok sat på prøve når man står med hysterisk barn i alt for lang kø

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hvor godt han sagde det - respekt for ham, for ikke at kigge som de andre 

Åhh gud, du har lige beskrevet mit mareridt. Jeg frygter de mange blikke der kommer ved sådan en episode 

Hehe bare vent det skal nok komme en dag

Men ja som en anden skriver, tror nu de fleste forældre selv har været ude for det og tror helt ærligt mange tænker " Gud hvor rart at se at andres børn også kan skabe sig sådan"

Sådan tænker jeg hvertfald selv når jeg ser et barn skrige i supermarkedet, tænker SLET ikke dårligt om moren!

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hehe bare vent det skal nok komme en dag

Men ja som en anden skriver, tror nu de fleste forældre selv har været ude for det og tror helt ærligt mange tænker " Gud hvor rart at se at andres børn også kan skabe sig sådan"

Sådan tænker jeg hvertfald selv når jeg ser et barn skrige i supermarkedet, tænker SLET ikke dårligt om moren!

Haha ja jeg glæder mig bestemt heller ikke 

Ikke om jeg tænker dårligt om forældrene, når børnene gør det, for man ved at det kommer på et tidspunkt 

Kendte engang en der lagde sig ned på gulvet og skreg med, når datteren begyndte 

Anmeld

11. september 2011

Phoenix

Altid rart at møde forståelse i sådan en situation. Det værste er de folk der kommer med bedrevidende kommentare eller kigger på en som om man burde finde mute-knappen på ens barn. Uh, hvor kan de få ens pis i kog  Som om man ikke er presset nok i forvejen i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.