Villads bliver 8 mdr i morgen... men jeg tror jeg kommer lidt foran med billederne i dag. og så kommer der et fra i morgen lidt senere..
jeg tog nogle billeder af ham for ca 14 dage siden hvor han var i bad, og han er simpelthen bare blevet så stor..
han har næsten lige lært at sidde i badet. førhen havde han det med at falde bagover når han legede med et stykke legetøj, nu har han lært at holde balancen.. men fanden om så ikke knægten nu hellere vil op og stå i badekaret i stedet for..
Han kravler rundt over det hele, han rejser sig op af alt.. hans yndlingslegetøj er alt andet end sit eget legetøj. hundens mad og vandskål.. så vi skal i IKEA og købe et gitter ud til køkkenet så han ikke kravler derud. for han er hurtig. og fræk...
han bruger støvsugeren som andre børn bruger wheely bug. han elsker at lege med støvsugeren.. når den er tændt er han dog ikke så glad for den fordi den puster luft i hovedet på ham, og det bryder han sig ikke om... (jeg har en god film med det, men han græder på den og så har jeg tvivlet lidt med at lægge den op, men den kommer nok, på et tidspunkt..)
8 mdr.
2 tænder,
han har kravlet i en måned nu.
han stiller sig op af ting og har gjort det i omkring 3 uger nu.
han går når man holder ham i hænderne. og der går ikke længe før han har fundet balancen så han kan stå selv.. 
han er begyndt at sige Mammammammam... ved ikke om det er mam eller mamma..
men vi siger bare det er mamma. så er jeg glad
han siger bruttelyde med læberne når vi gør det, og han hoster på kommando. han er bare blevet SÅ STOR.. jeg kan slet ikke følge med.. og hans far kommer hver dag hjem til at han har lært noget nyt...
og nu til lækkerierne...
MEGA SPAM.... af min lækre unge 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld