Hvor ofte vasker du..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Malonde1985

Jeg vasker alle sutteflaskerne efter brug og koger dem med det samme. Om aftenen kommer jeg så kogende vand på flaskerne, så de er klar til mikroovn og pulverblanding dagen efter :-). De SKAL vaskes og koges efter brug!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Clisolka

Vi vaskede og skoldede dem hver aften - så var de klar til næste morgen  Som en skriver, så er det en god ting at have mange flasker til en hel dag.

Anmeld

10. september 2011

B&J

vi gjorde vores rent med klar sæbe og vand hver gang efter brug også skollede dem alle om aften 

Anmeld

10. september 2011

Malonde1985

Jep her har vi 6 flasker, så der er noget at tage af :-). Laver ikke dem alle, for hvis man pludselig skal ud er det rart med nogle tomme rene flasker lige til at komme i pusletasken :-)

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Synes det er et lidt sjovt spørgsmål, for man bruger jo heller ikke den samme tallerken 2 gange

Sutteflaskerne bliver brugt 1 gang, og bliver så vasket, måske ikke lige samme dag, men når det alligevel passer ind i arbejdsgangen hjemme.

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Synes det er et lidt sjovt spørgsmål, for man bruger jo heller ikke den samme tallerken 2 gange

Sutteflaskerne bliver brugt 1 gang, og bliver så vasket, måske ikke lige samme dag, men når det alligevel passer ind i arbejdsgangen hjemme.

Tænker mere på at vaske med sæbe og vand - eller om man bare skyller den af i  varmt vand og så bruger den igen

Anmeld

10. september 2011

Hvem?

Og vist det er hver dag - er det så efter hver flaske eller bare om aften..

De blir vasket og kogt hver eneste gang de har været brugt, kan simpelthen ikke ha det der gamle MME, Badr - det ska væk - heeelt væk inden jeg bruger flasken igen!

Lige sådan som jeg heller ikke laver flasker på forhånd!

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tænker mere på at vaske med sæbe og vand - eller om man bare skyller den af i  varmt vand og så bruger den igen

Niks. Altid vaskes med sæbe og vand, og skoldes, så er den så god som ny, og ingen baktusser til baby

Anmeld

10. september 2011

K&S

Bondefruen skriver:

De blir vasket og kogt hver eneste gang de har været brugt, kan simpelthen ikke ha det der gamle MME, Badr - det ska væk - heeelt væk inden jeg bruger flasken igen!

Lige sådan som jeg heller ikke laver flasker på forhånd!

Jeg har heller aldrig lavet flasker på forhånd...!

Anmeld

10. september 2011

Tona

Anonym skriver:

...sutterflaskerne??

Vi følger sundhedsstyrelsens anbefalinger og skolder flaskerne efter brug. Vi gør dagens flasker klar om morgenen og sætter dem i køleskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.