Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi vaskede og skoldede dem hver aften - så var de klar til næste morgen Som en skriver, så er det en god ting at have mange flasker til en hel dag.
vi gjorde vores rent med klar sæbe og vand hver gang efter brug også skollede dem alle om aften
Synes det er et lidt sjovt spørgsmål, for man bruger jo heller ikke den samme tallerken 2 gange
Sutteflaskerne bliver brugt 1 gang, og bliver så vasket, måske ikke lige samme dag, men når det alligevel passer ind i arbejdsgangen hjemme.
Nessie skriver: Synes det er et lidt sjovt spørgsmål, for man bruger jo heller ikke den samme tallerken 2 gange Sutteflaskerne bliver brugt 1 gang, og bliver så vasket, måske ikke lige samme dag, men når det alligevel passer ind i arbejdsgangen hjemme.
Tænker mere på at vaske med sæbe og vand - eller om man bare skyller den af i varmt vand og så bruger den igen
Og vist det er hver dag - er det så efter hver flaske eller bare om aften..
De blir vasket og kogt hver eneste gang de har været brugt, kan simpelthen ikke ha det der gamle MME, Badr - det ska væk - heeelt væk inden jeg bruger flasken igen!
Lige sådan som jeg heller ikke laver flasker på forhånd!
Anonym skriver: Tænker mere på at vaske med sæbe og vand - eller om man bare skyller den af i varmt vand og så bruger den igen
Niks. Altid vaskes med sæbe og vand, og skoldes, så er den så god som ny, og ingen baktusser til baby
Bondefruen skriver: De blir vasket og kogt hver eneste gang de har været brugt, kan simpelthen ikke ha det der gamle MME, Badr - det ska væk - heeelt væk inden jeg bruger flasken igen! Lige sådan som jeg heller ikke laver flasker på forhånd!
Jeg har heller aldrig lavet flasker på forhånd...!
Anonym skriver: ...sutterflaskerne??
...sutterflaskerne??
Vi følger sundhedsstyrelsens anbefalinger og skolder flaskerne efter brug. Vi gør dagens flasker klar om morgenen og sætter dem i køleskab.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128