Jeg har snydt;)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

baby84

DreamChild skriver:

Jeg kom til at tage en g-test i morges og der kom en meget utydelig nr 2 streg (og den er derefter blevet tydligere over tid), så nu håber jeg bare at Ovitrellen er helt ude af kroppen, og at den bliver ved med at blive tydligere indtil på torsdag, hvor jeg skal have taget en blodprøve.

Jeg tog Ovitrellen den søndag 28/9, og det er jo 14 dage siden i morgen.

Puhaa hvor er det altså spændende dette her

wuububidooooo forsigtigt tillykke. jeg tror otrivellen er ude i en sådan grad at den ikke slå ud på alm test, men den er selvfølgelig først helt sikker i morgen. Min klinik sagde at den skulle være ude på dag 13, da jeg lavde samme nr. for kort tid siden dog er der enkelte der har oplevet at otrivellen var der i hele 14 dag.

Hvis jeg var dig ville jeg købe en digital test i morgen. Den synes jeg var dejligt klar at stå med "GRAVID" kan bare ikke tolkes på andre måder end "JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"

Krydser for at den forbliver positiv og at de ønsker ER gået i opfyldelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Putomanen

Jeg vil også  for dig, og give dig et forsigtigt tillykke! Gldæer mig til en update...

Anmeld

10. september 2011

DreamChild

Dansker I Holland skriver:

Uhhh hvor spændende Håber den er der Hehe de siger jo at en streg er en streg fniz.. Hvor længe har I prøvet?

Jeg håber bare den bliver tydligere og at Mens. holder sig langt væk

Vi har prøvet i lidt over 2 år, og det er vores første ivf forsøg

Anmeld

10. september 2011

DreamChild

Tak for de krydsede fingre allesammen, bliv endelig ved med det.

Er spændt på om den bliver tydligere i morgen, det kan da vist godt gå hen og blive dyrt i tests dette her

Anmeld

10. september 2011

Dansker I Holland

DreamChild skriver:

Jeg håber bare den bliver tydligere og at Mens. holder sig langt væk

Vi har prøvet i lidt over 2 år, og det er vores første ivf forsøg

Anmeld

10. september 2011

Line11

DreamChild skriver:

Jeg kom til at tage en g-test i morges og der kom en meget utydelig nr 2 streg (og den er derefter blevet tydligere over tid), så nu håber jeg bare at Ovitrellen er helt ude af kroppen, og at den bliver ved med at blive tydligere indtil på torsdag, hvor jeg skal have taget en blodprøve.

Jeg tog Ovitrellen den søndag 28/9, og det er jo 14 dage siden i morgen.

Puhaa hvor er det altså spændende dette her

Spændende, mon ikke den er der  

Anmeld

11. september 2011

DreamChild

Jeg har haft lidt mens smerter i går og i dag og testen er desværre ikke lige så tydelig i dag, selvom de begge var med morgen urin, så nu er jeg bare rigtig træt af at jeg testede før tid Øv hvor er det altså bare træls, havde jo lige håbet. Men det er jo bare ris til egen røv, når man tester før tid.

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Jeg har haft lidt mens smerter i går og i dag og testen er desværre ikke lige så tydelig i dag, selvom de begge var med morgen urin, så nu er jeg bare rigtig træt af at jeg testede før tid Øv hvor er det altså bare træls, havde jo lige håbet. Men det er jo bare ris til egen røv, når man tester før tid.

Åhh søde:-( Jeg håber,at den er der alligevel! Krammer

Anmeld

11. september 2011

DreamChild

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde:-( Jeg håber,at den er der alligevel! Krammer

Jeg håber stadig

Og jeg har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få

Anmeld

11. september 2011

twinboys

håber og krydser for at blodprøven siger det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.