Isabella bliver ved med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2011

Mother-love

At være lidt forkølet.det har hun efterhånden været i to måneder.

Ikke forkølet med total stoppet næse. Man kan høre hun er lidt stoppet og så raller hun. Plus hun har perioder hvor hun hoster.
Og hun nyser meget men det har hun gjort fra da hun kom ud.
Hvad skal jeg gøre? Jeg giver hende saltvandsdråber når det er slemt. Hun har futter på så jeg er sikker på hun har varme fødder. Hun har hjelm og vanter på når hun er ude i barme og en. Om natten har hun hel dragt på. Hun har altid bukser og lang body på samt lidt tykke Strømper. Hun er et varmt barn så fatter det virkelig ikke.

Vi har haft varme på hele sommeren pga der er koldt ellers. Godt vi skal flytte om to måneder.

Nogen råd?

Michelle mor til isabella 3måneder og 11dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

fif

michelledam skriver:

At være lidt forkølet.det har hun efterhånden været i to måneder.

Ikke forkølet med total stoppet næse. Man kan høre hun er lidt stoppet og så raller hun. Plus hun har perioder hvor hun hoster.
Og hun nyser meget men det har hun gjort fra da hun kom ud.
Hvad skal jeg gøre? Jeg giver hende saltvandsdråber når det er slemt. Hun har futter på så jeg er sikker på hun har varme fødder. Hun har hjelm og vanter på når hun er ude i barme og en. Om natten har hun hel dragt på. Hun har altid bukser og lang body på samt lidt tykke Strømper. Hun er et varmt barn så fatter det virkelig ikke.

Vi har haft varme på hele sommeren pga der er koldt ellers. Godt vi skal flytte om to måneder.

Nogen råd?

Michelle mor til isabella 3måneder og 11dage

Hmm, kan huske at Vi havde sådan en suger da vores pige var forkølet og det hjalp efterhånden på hende

Anmeld

10. september 2011

<3

Lyder som allergi... Jeg ville nok sige det til lægen næste gang I er der

Anmeld

10. september 2011

serinasmor

jeg ville synes du skal tage til lægen ... også selvom det bare er forkølelse  .... små børn må kun hoste i 1 uge ad gangen ... er det længere skal de kigges på ... der kan være andre ting galt som fx astmatisk bronkitis ...

afsted til lægen med jer

Anmeld

10. september 2011

Mother-love

serinasmor skriver:

jeg ville synes du skal tage til lægen ... også selvom det bare er forkølelse  .... små børn må kun hoste i 1 uge ad gangen ... er det længere skal de kigges på ... der kan være andre ting galt som fx astmatisk bronkitis ...

afsted til lægen med jer

Hun hoster ikke meget det er kun lidt. Og synes mere det lyder som sådan noget skabet hoste hvis man kan kalde det det hehe. Men kunne godt være jeg lige skulle tage jeg få lægen til at kigge på hende.

Anmeld

10. september 2011

Mother-love

fif skriver:

Hmm, kan huske at Vi havde sådan en suger da vores pige var forkølet og det hjalp efterhånden på hende

Sådan en har vi også men hun har slet ikke så meget snot at man kan bruge den

Anmeld

10. september 2011

fif

michelledam skriver:

Sådan en har vi også men hun har slet ikke så meget snot at man kan bruge den

Nåh for søren! Vores pige er osse syg lige pt, så synd og man blir bare så frustreret ....

Anmeld

10. september 2011

matryoshka

Vores datter nøs også fra starten af, og i flere uger fram, husker ikke hvor længe. Vi fik at vide at det var meget normalt, pga. små mængder resterende fostervand. Så det er måske det der driller?

Hun hostede også til tider, ikke voldsomt og kun en gang imellem, og det lød kun som om hun skabede sig. Det sagde sundhedsplejersken også at det lød som. Så det kan sagtens være at hun skaber sig

Mht. snottet, så er det nok også meget almindelugt med det skiftende klima vi har haft i løbet af "sommeren". Husk at lægge henne lidt stejlt i hovedpartiet da hun skal sove, så snottet ikke løber ned til mellemøret, så kan hun nemlig få mellemørebetændelse. Hvis du er urolig, så gå til lægen for at udrlukke at der er allergi eller noget andet. Men for mig lyder det ikke som om det er noget alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.