Blefri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Stine85

Må indrømme at jeg er MEGET stolt af min "lille" dreng. Det er kun en måneds tid siden han stoppede med at bruge ble om dagen. Han vækker mig så i nat og siger han skal tisse. Det resulterede så i en helt tør ble til morgen.... Og han er ikke engang blevet 3 endnu

Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, jeg er bare en meget stolt mor

God lørdag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Krussedulle

Hvor er han dygtig ..., kan godt forstå at du er stolt

Anmeld

10. september 2011

Stine85

Krussedulle skriver:

Hvor er han dygtig ..., kan godt forstå at du er stolt

Ja syntes det eer helt vildt... Kan jo ikke følge med  Da vi tog bleen af ham om dagen - har vi måske haft 2 uheld, det er det hele..

Anmeld

10. september 2011

Krussedulle

Stine85 skriver:

Ja syntes det eer helt vildt... Kan jo ikke følge med  Da vi tog bleen af ham om dagen - har vi måske haft 2 uheld, det er det hele..

Hold da op, det er bare rigtig flot! .. Det er så befriende når de ikke længere bruger ble, og det bedste er St de føler sig så store, og stolte

Anmeld

10. september 2011

Stine85

Krussedulle skriver:

Hold da op, det er bare rigtig flot! .. Det er så befriende når de ikke længere bruger ble, og det bedste er St de føler sig så store, og stolte

Ja han er jo en af de store drenge nu  Også dejligt at det sker nu. han skal starte i børnehave her 1 Nov - så det er noget af en lettelse

Anmeld

10. september 2011

hekran

Stine85 skriver:

Må indrømme at jeg er MEGET stolt af min "lille" dreng. Det er kun en måneds tid siden han stoppede med at bruge ble om dagen. Han vækker mig så i nat og siger han skal tisse. Det resulterede så i en helt tør ble til morgen.... Og han er ikke engang blevet 3 endnu

Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, jeg er bare en meget stolt mor

God lørdag til jer alle.

Hvor er han sej! Og hvor må det dog være en lettelse Vores store dreng gjorde det samme, da han var 2,5 år gammel. Han gad simpelthen ikke ble mere - hverken dag eller nat. 
Men da han blev storebror for anden gang, så fik han nogle uheld over to ugers tid, men det er han heldigvis over igen.

Ved ikke, om vi bliver lige så heldige med vores små børn på 2 år og 3 mnd Man kan vel altid håbe! 

Anmeld

10. september 2011

B&J

hvor er han bare dygtig kan virkelig godt forstå i er så stolte....

Anmeld

10. september 2011

Stine85

Marita skriver:

Hvor er han sej! Og hvor må det dog være en lettelse Vores store dreng gjorde det samme, da han var 2,5 år gammel. Han gad simpelthen ikke ble mere - hverken dag eller nat. 
Men da han blev storebror for anden gang, så fik han nogle uheld over to ugers tid, men det er han heldigvis over igen.

Ved ikke, om vi bliver lige så heldige med vores små børn på 2 år og 3 mnd Man kan vel altid håbe! 

ja det sker jo at der kommer tilbagefald - eller hvad man nu skal kalde det - Men dejligt at det kun var et par uger

Anmeld

10. september 2011

Stine85

B&J skriver:

hvor er han bare dygtig kan virkelig godt forstå i er så stolte....

Mange tak

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Hvor er det bare super flot

Han er da totalt sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.