Min mand og jeg hsr været sammen i godt 6 år og har to små børn sammen, hus, bil og alt det der sammen, men det er som om at hver gang det blir weekend, ska han ha bajer, manden er altså snart 30, han ser ikke sine unger meget i hverdgene da han arbejder meget, han kører inden de står op og kommer hjem ved en 18 tiden,hvor vi så spiser også bader JEG ungerne, leger vi li et kvarter-halv time også ska de i seng.
Om natten er det altid miug der er oppe, gerne en 6-8 gange, HVER ENESTE NAT, hvor jeg så i weekenderne håber han kan dage den lille bare engang i mellem, men så kommer kammeraterne li også har de fået en flok øl også ska han under ingen omstændigheder op g gi den lille flaske, men det så træls når det kører sådan på 6. weekend, je føler han glemmer os i alt han - hv ska vi kalde det - tant og fjas!
Ska je sige :" Hallo, enten er det os eller knejterne", jeg gider simpelthen ikke komme i sidste række mere, men han føler åbenbart at han LSRIG får lov til noget, og livet er så hårdt...
Hver gang jeg nævner at jeg godt ku bruge bare liiii hjælp og jeg er træt af at være alene moor i et forhold, brænder han en sikring....
What to do?
Tanken om at gå fra hinanden også undvære mine unger hver anden weekend, magter jeg sgu heller ikke.......
Anmeld