Mme til natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2011

whap

Hej jeg ville lige høre om folks erfaring med Mme om natten. Vores datter på en uge, har en tendens til at gerne ville ligge i langt tid ved min kærestes bryst om natten. ER det noget der kan afhjælpes med mme., eller er det primæret trygheden hun søger om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

raca

flaske til natten er, når hun ikke er ældre ikke særligt smart. hun har brug for nærhed og for at øge produktionen.. mælken kan i ikke forvente helt har fundet sit leje endnu, så lad hende spise når hun vil.. også er det den opgave at pleje din kone så hun kan klare og amme det det kræver for at lave mælk til jeres barn..

bruger hun sut om dagen for så ville jeg fjerne den

Anmeld

10. september 2011

Ellie79

Det er godt at amme om natten da det er der mælkeproduktionen bliver øget, så lad vær med at give noget ekstra og husk det kan tage op til en mdr før en amning rigtig kører. Min søn var omkring tre uger så blev amningerne færre om natten - nu er han 6 uger og jeg ammer en gang mellem 22 og 6 så giv det tid og hjælp din kæreste om natten lige nu. Hent et glas vand til hende og du er måske den der får baby til at sove efter amning så hun bare er den der hopper under dynen ) Måske hun kan amme liggende, giver hende hvile mens baby dier :O)

Anmeld

10. september 2011

whap

Okay. Jeg havde godt nok mistænkt for at det ikke altid var "brystet", men nærhed og tryg hun også søgte om natten.

Men af de bøger vi har læst er der ikke nogen der fortælle noget om at der kan gå op mdr. før der er ordentlig gang i mælken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.