Min pige er syg på 4 dag. hvad siger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Mor1012

Hun har op til 40 i feber.

det svinger lidt.. Så er hun fris, leger spiser og har 37 feber, så stiger den til 38 og 39 , så bliver hun træt og vil ikke spise.

Hun drikker en masse vand og mælk. og spiser som skrevet oven for, GODT når hendes feber er nede.

Hun vågnede kl 23.30 med 40 i feber, vi gav hende vand og panodil. sov fra kl 1 til 06 og hun har lige fået lidt risgrød ( 6 ske fulde ) MEGET KOLD MÆLK og nu sover hun igen op af far...

Vi måtte Kun give panodil til om aftenen/natten sagde egen læge i telefonen torsdag morgen.

hvad tænker i, lyder hun til at være ok og bare influenza eller skal hun tjekkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

chael

Det lyder som en ordentlig omgang influenza.

Og så længe hun drikker, så er det et godt tegn.

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men da mine unger var mindre, der kunn de også sagtens have 3-5 dage med feber, der svingede.

Men bliver du alt for bekymret, så gå til vagtlægen med hende.

*Camilla 37+3

Anmeld

10. september 2011

Mor1012

Emilie2010 skriver:

Hun har op til 40 i feber.

det svinger lidt.. Så er hun fris, leger spiser og har 37 feber, så stiger den til 38 og 39 , så bliver hun træt og vil ikke spise.

Hun drikker en masse vand og mælk. og spiser som skrevet oven for, GODT når hendes feber er nede.

Hun vågnede kl 23.30 med 40 i feber, vi gav hende vand og panodil. sov fra kl 1 til 06 og hun har lige fået lidt risgrød ( 6 ske fulde ) MEGET KOLD MÆLK og nu sover hun igen op af far...

Vi måtte Kun give panodil til om aftenen/natten sagde egen læge i telefonen torsdag morgen.

hvad tænker i, lyder hun til at være ok og bare influenza eller skal hun tjekkes

hun er 10 mdr

Anmeld

10. september 2011

2721

Jeg kan godt forstå din bekymring, det er så hårdt at se ens barn syg. Men jeg syntes ikke det lyder som noget der kan gøres ved. Så jeg ville ikke tage til lægen. Men blot se tiden an. Hvis hun stopper med de gode perioder og drikXer meget lidt ville jeg reagere. Det er en ringe trøst, men tvivler på det er farligt og at lægen vil kun gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.