Tynd mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Misser1989

Hej..

Min søn har haft tynd mave siden søndag d. 4. Ret tyndt endda.. Lidt som vand, men lidt grumset.. Han skider ca 8 gange i døgnet.. Har haft lidt feber men max 38. Er glad, spiser fint og drikker fint.. Men hvor længe kan det dog blive ved? Er træt af lorte bleer og det er så synd for hans lille røde numse. Hvor længe skal det blive ved inden man kontakter læge? 

God weekend... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

afrobabies

Misser1989 skriver:

Hej..

Min søn har haft tynd mave siden søndag d. 4. Ret tyndt endda.. Lidt som vand, men lidt grumset.. Han skider ca 8 gange i døgnet.. Har haft lidt feber men max 38. Er glad, spiser fint og drikker fint.. Men hvor længe kan det dog blive ved? Er træt af lorte bleer og det er så synd for hans lille røde numse. Hvor længe skal det blive ved inden man kontakter læge? 

God weekend... 

Jeg synes da at du skal tage til læge med ham. Måske man kan få noget, som gør at han ikke har så tynd mave. Der kan også være noget af hans mad/drikke, som han ikke kan tåle, som så gør at han får tynd mave. God bedring med ham

Anmeld

12. september 2011

LottePrut

Det lyder ikke så rart. Jeg har engang hørt at mælk godt kan gøre afføringen tynd?

En god idé er at give juice og noget med meget salt, eventuelt saltstænger. Så ikke dit barn bliver dehydreret!

Men jeg ville også smutte til lægen, men ville personligt prøve naturlige metoder inden jeg ville proppe mit barn med medicin - men det er bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.