helt igennem knust.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2011

Anonym trådstarter

jeg var egentlig ved at være godt over R, troede jeg. Men savnede ham stadig da jeg skulle sove osv. og os som familie

Han var hjemme hos os en dag, hvor han hele tiden ville putte og kramme masere og så videre ..

har skrevet med ham lige nu, om vi ikke ku gøre det sådan at han så N nogle faste dage, men det gad han ikke for han gider ikke noget fast men heller når han har lyst.. og blablabla.. kom så til at snakke om, at han var over mig savner mig slet ikke og elsker mig ikke.. jeg siger bare det samme, for at han ikke skal tro noget.. pludselig skriver han, jeg løj for dig i week da jeg sagde jeg ikke havde været sammen med andre, han havde faktisk kneppet en. AAV !!!! det var bare SÅ hårdt at høre .. hvorefter jeg siger hvorfor var du så sådan imod mig DAGEN efter han havde været sammen med hende? han svarer bare .. ''fordi jeg også ville kneppe dig, jeg var liderlig så hvorfor ikke.. ''

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV FUCKING NAR  har aldrig været så skuffet før, og jeg er SÅ ked af det lige nu. 

hilsen Mag... sorry for et VIRKELIG rodet indlæg, er tudefærdig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

MorTilEn2013Dreng

han er da bare en klam nar jeg bare min mening.. 

ham skal du bare hurtig over og møde en ny og dejlig en 

Anmeld

9. september 2011

lisesp83

Malou&Anders skriver:

han er da bare en klam nar jeg bare min mening.. 

ham skal du bare hurtig over og møde en ny og dejlig en 

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Ååhh nej, hvor er han tarvelig.
Og har jo da nu vist at han ikke er værd at samle på
Det hjælper selvfølgelig ikke på dine følelser, det kan kun tiden, og det vil nok også hjælpe at se ham så lidt så muligt.

til dig, og håber at du snart kommer ovenpå igen

Anmeld

9. september 2011

MortilCilas

Store idiot!!! Hvor dum og ulækker er han lige? Amen, Sådanne mænd kan PISSE mig fuldstændigt af!!!!

Min søns far kyssed mïg på kinden, og ville kysse mig på munden, tog mig på røven osv, da jeg var gået fra ham. Og hans kommentar var "vi har jo et barn?" Ja og hvad så? Men han gik også ud og knalded en andne, og var sådan overfor mig. Nu ville jeg overhovedt ikke noget med ham, da jeg synes han var .. ja alt muligt, og var sikker på at han havde været sammen med en anden i starten af min graviditet!

Anmeld

9. september 2011

Lilje82

Han lyder som en du har bedst af at komme af med...!! Det er måske hårdt nu, men han er da en dum skiderik, og du fortjener en der sætter mere pris på dig!!

Anmeld

9. september 2011

dorthemus

Spild ikke mere tid og flere tårer på sådan en der behandler dig så grimt. Vær du istedet glad for at du er sluppet af med ham. Lad ham blive en andens hovedpine...føj for en klam fætter!!

Anmeld

9. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg var egentlig ved at være godt over R, troede jeg. Men savnede ham stadig da jeg skulle sove osv. og os som familie

Han var hjemme hos os en dag, hvor han hele tiden ville putte og kramme masere og så videre ..

har skrevet med ham lige nu, om vi ikke ku gøre det sådan at han så N nogle faste dage, men det gad han ikke for han gider ikke noget fast men heller når han har lyst.. og blablabla.. kom så til at snakke om, at han var over mig savner mig slet ikke og elsker mig ikke.. jeg siger bare det samme, for at han ikke skal tro noget.. pludselig skriver han, jeg løj for dig i week da jeg sagde jeg ikke havde været sammen med andre, han havde faktisk kneppet en. AAV !!!! det var bare SÅ hårdt at høre .. hvorefter jeg siger hvorfor var du så sådan imod mig DAGEN efter han havde været sammen med hende? han svarer bare .. ''fordi jeg også ville kneppe dig, jeg var liderlig så hvorfor ikke.. ''

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV FUCKING NAR  har aldrig været så skuffet før, og jeg er SÅ ked af det lige nu. 

Åh du godeste søde! Han lyder virkelig som et kæmpe svin! Men hør nu her. Hvorfor bliver du ved med at være sammen med ham? Jeg har selv været der, men du kommer jo aldrig videre efter jeres brud, hvis du tillader sig selv at komme tæt på ham på den måde, selvom der ikke skal være mere mellem jer. Jeg synes du skal sige færdig og tak med den slags nærkontakt nu - Han behandler dig forfærdeligt og er tilsyneladende ligeglad med dine følelser. Han fortjener ikke at komme tæt på dig på dén måde mere. Og så synes jeg det er vigtigt, at i får nogle faste aftaler omkring N, så det ikke bliver noget rod.

Du ved hvor jeg er, hvis du får brug for en snak

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Sådan en usympatisk idiot! Har du ikke nogle gode veninder som du kan trække på så du ikke falder i når han kommer krybende? Du må prøve at undgå ham lidt selvom det er svært når i har et barn sammen, men han lyder bestemt ikke som en type der er værd at samle på!

Anmeld

9. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Ej altså en nar han dog er Du skal vide at du ALTID kan skrive til mig hvis du har brug for at snakke osv Kan godt forstå dig fuld ud. Dumme røv altså.. Hvor koldt har man lov og være siger jeg bare...

P.S: Jeg er her for dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.