hvilke sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2011

miinimeal

Albert skal have sko men hvilke,

jeg tænker lidt Bundgaard da jeg syntes de er lækre men Albert har rimelig tykke fødder dvs. han kan ikke passe alm skinfutter da hans fødder er for "høje" over vristen..

men er Bundgaard gode eller er der andre der er gode til tykke fødder?(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Klumpe-dumpe

alberts mor<3 skriver:

Albert skal have sko men hvilke,

jeg tænker lidt Bundgaard da jeg syntes de er lækre men Albert har rimelig tykke fødder dvs. han kan ikke passe alm skinfutter da hans fødder er for "høje" over vristen..

men er Bundgaard gode eller er der andre der er gode til tykke fødder?(:

er det pre-walker eller alminde sko du tænker? - og hvilke str. bruger Albert?

Anmeld

9. september 2011

miinimeal

Rose <3 skriver:

er det pre-walker eller alminde sko du tænker? - og hvilke str. bruger Albert?

alm sko(:

jamen str 19-20 ca,  han har haft et par pre-walker og de var 18-19 men de er ved at være for små i det hele så nok omkring 19-20(:

Anmeld

9. september 2011

Klumpe-dumpe

alberts mor<3 skriver:

alm sko(:

jamen str 19-20 ca,  han har haft et par pre-walker og de var 18-19 men de er ved at være for små i det hele så nok omkring 19-20(:

når det er almindelig sko ville jeg tage ham med i skobutik og så prøve ad, hvilke der sidder bedst på hans fødder :)

Har du set at jeg har skindfutter fra bundgaard til salg?

Anmeld

9. september 2011

miinimeal

Rose <3 skriver:

når det er almindelig sko ville jeg tage ham med i skobutik og så prøve ad, hvilke der sidder bedst på hans fødder

Har du set at jeg har skindfutter fra bundgaard til salg?

ville også tage ham med ind i sko butikken, men mere om hvad i syntes var et godt mærke, for har fundet en lille fin butik der sælger Bundgaard sko(:

nej har jeg ikke set(;   er det dem på  billedet hvis det er så går det desværre ikke da jeg helst vil have de skinfutter uden snørre(:

Anmeld

9. september 2011

Klumpe-dumpe

alberts mor<3 skriver:

ville også tage ham med ind i sko butikken, men mere om hvad i syntes var et godt mærke, for har fundet en lille fin butik der sælger Bundgaard sko(:

nej har jeg ikke set(;   er det dem på  billedet hvis det er så går det desværre ikke da jeg helst vil have de skinfutter uden snørre(:

jo det var de skindfutter :)

jamen jeg synes ecco er et fantastisk mærke, - min datter havde bundgaard i pre-walker. Da hun skulle ha´almindelig sko pga hun gik, brugte hun kun str. 16½ så der købte jeg et "ukendt" mærke, da de var de eneste på marked. Derefter har hun haft bobbles (som bundgaard producere) og ecco.

Så jo jeg anbefalder bundgaard og ecco ;)

Anmeld

9. september 2011

Laulund87

9. september 2011

miinimeal

Rose <3 skriver:

jo det var de skindfutter

jamen jeg synes ecco er et fantastisk mærke, - min datter havde bundgaard i pre-walker. Da hun skulle ha´almindelig sko pga hun gik, brugte hun kun str. 16½ så der købte jeg et "ukendt" mærke, da de var de eneste på marked. Derefter har hun haft bobbles (som bundgaard producere) og ecco.

Så jo jeg anbefalder bundgaard og ecco

okay så prøver vi bundgaard(;

Anmeld

9. september 2011

miinimeal

Laulund87 skriver:

https://www.baby.dk/debat/130814pi1/babyudstyr/roede-bundgaard-prewalker-str-19--naesten-nye.aspx#GoToMessage

Prøv at se dem jeg har til salg Jeg synes virkelig de er gode..

de ikke lig mig(:

har set nogle fra bundgaard og er helt hug på dem, men ville ikke købe dem hvis det var helt ud i skoven(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.