Årsrejseforsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har i det?

I hvilket forsikirngsselskab har I det?

Hvor meget har I betalt for det?

Er I tilfreds med det?

- Vi skal til cypern med mine svigerforældre til maj og min svigermor, er fuldstændig, sådan 'livrem og seler agtig' og vi skal alle sammen have rejse og afbestillingsforsikring. - Det er nok en god idé, men vi skal bare lige finde ud af, hvor og hvordan

Så kom gerne med jeres erfaringer, så vi kan beslutte os, hvor og hvad

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Nemesis

har årsrejse europa. Hele hustanden er dækket for 270 kr årligt og der er hos vores sædvanlige forsikringsselskab som er topdanmark.

Husk at de gule sygesikring ikke dækker lba hjemtransport mere så livrem og seler er bedre end en mega regning hvis uheldet skulle være ude.

God tur.
:-) Sisse

Anmeld

18. januar 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Har i det?

I hvilket forsikirngsselskab har I det?

Hvor meget har I betalt for det?

Er I tilfreds med det?

- Vi skal til cypern med mine svigerforældre til maj og min svigermor, er fuldstændig, sådan 'livrem og seler agtig' og vi skal alle sammen have rejse og afbestillingsforsikring. - Det er nok en god idé, men vi skal bare lige finde ud af, hvor og hvordan

Så kom gerne med jeres erfaringer, så vi kan beslutte os, hvor og hvad

Tak

Vi har også sådan en i vores private forsikring, og mener vi giver ca. 200 om året for hele familien.

Anmeld

19. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Vi har også sådan en i vores private forsikring, og mener vi giver ca. 200 om året for hele familien.

200 kr om året!! :O

Det lyder godtnok billigt HVad for et selskab er det?

Det billigste jeg umiddelbart kunne finde (incl afbestillingsforsikring) er hos vores eget selskab (tjenestemændendes), som var 732 kr om året....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.