Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i det? I hvilket forsikirngsselskab har I det?Hvor meget har I betalt for det?Er I tilfreds med det?- Vi skal til cypern med mine svigerforældre til maj og min svigermor, er fuldstændig, sådan 'livrem og seler agtig' og vi skal alle sammen have rejse og afbestillingsforsikring. - Det er nok en god idé, men vi skal bare lige finde ud af, hvor og hvordan Så kom gerne med jeres erfaringer, så vi kan beslutte os, hvor og hvad Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Har i det? I hvilket forsikirngsselskab har I det?Hvor meget har I betalt for det?Er I tilfreds med det?- Vi skal til cypern med mine svigerforældre til maj og min svigermor, er fuldstændig, sådan 'livrem og seler agtig' og vi skal alle sammen have rejse og afbestillingsforsikring. - Det er nok en god idé, men vi skal bare lige finde ud af, hvor og hvordan Så kom gerne med jeres erfaringer, så vi kan beslutte os, hvor og hvad Tak
Fines mor skriver:Vi har også sådan en i vores private forsikring, og mener vi giver ca. 200 om året for hele familien.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128