Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Storm bliver 5mdr på Fredag og hold på tiden går hurtig- han var på hans første sommerhus tur i Lørdags til Tirsdag sammen med Mig, Hans mormor, mormar, onkel , onkel og moster ! - i den anledning ville jeg vise jer nogen billeder af min vidunderlige skønne dreng Kæft jeg er glad for ham .. samtidligt med det ville jeg også vise den smukkeste og flotteste buket roser som farmand sendte hjem da vi idag har månedesdag ihh mit hjerte smeltede (til jer der ikk ved det er farmand i Afghanistan) ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare gode billeder!!! Håber I havde en god tur Og sikke nogle flotte roser du har fået af din mand
Babyklar skriver: Storm bliver 5mdr på Fredag og hold på tiden går hurtig- han var på hans første sommerhus tur i Lørdags til Tirsdag sammen med Mig, Hans mormor, mormar, onkel , onkel og moster ! - i den anledning ville jeg vise jer nogen billeder af min vidunderlige skønne dreng Kæft jeg er glad for ham .. samtidligt med det ville jeg også vise den smukkeste og flotteste buket roser som farmand sendte hjem da vi idag har månedesdag ihh mit hjerte smeltede (til jer der ikk ved det er farmand i Afghanistan) ..
Nuuuuurrrrrhhh han bliver mere og mere lækker...
Skønne billeder ...
Og smuk og sød tanke med den fine buket fra gemalen...
Majbritt
Altså han er så CUTE
Og sødt af din mand
1000 tak begge to Jaah han er en rigtig lækker'mås
Frøken J. skriver: Ej hvor er han bare vidunderlig sød din bette dreng!!! Og hold kæft for en buket!
Ej hvor er han bare vidunderlig sød din bette dreng!!! Og hold kæft for en buket!
1000 tak .. han er så dejlig .. jaah ku næsten ikke løfte den + der var chokolade til også Mmmh ..
ååååh en sød lille charmetrold
rigtig flot buket og sikken en dejlig mand der husker sådan nogle ting.
skønneunger skriver: ååååh en sød lille charmetrold rigtig flot buket og sikken en dejlig mand der husker sådan nogle ting.
1000 tak - er os bare stolt af ham - jaah han husker det mere end jeg selv gør heh
ihh hvor er han blevet stor din bassemand..
og sikke nogle flotte roser du har fået
og så lagde jeg lige mærke til knægten der er gået kold i baggrunden der hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128