Hvordan gik du til hospitalen når tiden kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

<3

Tog taxa og han kørte så fint! ingen problemer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Mamalou

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Vi tog en taxa og det gik ganske fint! Taxa chafføren var sød og forstående! Hvis vi skulle tage bilen skulle min kæreste bruge alt for lang tid på at finde parkeringsplads. Der er der nemlig ikke så mange af omkring Aalborg sygehus nord Jeg kan ikke se, hvorfor du skulle blive afvist af at komme med en taxa? Kh. Louise

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

Vivian87 skriver:

Det abonemet har vi, og der hører også et kursus i førstehjælp til baby med

Jamen så er det jo bare super..jeg forstod det bare sådan, at du  ikke rigtigt vidste hvordan du skulle komme afsted, når det var tid.

Anmeld

9. september 2011

tiami

SussieThyssen skriver:

Man kan få et rigtigt godt familieabonnement, som indbefatter transport til og fra fødested når fødslen starter, og det vil jeg bestemt anbefale dig.
Det er en supergod løsning..også til senere, hvis barnet fx bliver sygt, og man har brug for transport til lægevagt, undersøgelser m.m.

http://www.falck.dk

Kærligst
Sussie

Jeg har aldrig hørt om såden en, har lige tjekket hjemesiden Tak for at du har vist mig, jeg ved ikke om vi bruger den eller taxa, men senere hen er det jo rart at vide at der er sådan en mulighed også

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

tiami skriver:

Jeg har aldrig hørt om såden en, har lige tjekket hjemesiden Tak for at du har vist mig, jeg ved ikke om vi bruger den eller taxa, men senere hen er det jo rart at vide at der er sådan en mulighed også

Det er jo et abonnement man køber for et år ad gangen, så man er dækket ind..man bestiller dem jo ikke ligesom en taxa.
Så betaler man x antal kr om året, men har så de forskellige serviceydelser til familien.

Anmeld

9. september 2011

Kløver

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Du kan melde dig ind hos falck, så har de noget kørselsordning hjem og til hospitalet så det var måske en mulighed

Anmeld

9. september 2011

B&J

vi tog bussen men jeg havde nu heller ikke veer. men hvis jeg havde veer havde jeg taget en taxa det vil jeg helt klart næste gang vi har nemlig heller ikke bil

Anmeld

9. september 2011

Vivian87

SussieThyssen skriver:

Jamen så er det jo bare super..jeg forstod det bare sådan, at du  ikke rigtigt vidste hvordan du skulle komme afsted, når det var tid.

Det er ikke mig der har oprettet tråden, jeg svarede bare for at komme med endnu en grund til at få falk abonementet

Anmeld

9. september 2011

THR

Vi tog en Taxa (blev lidt lettet da jeg så chaufføren var en dame - egentlig lige meget jo, men alligevel ;-)  En lidt lang tur på en halv time. Havde en vandflaske i den ene hånd og en pose i den anden - og så et håndklæde at sidde på - just in case

Anmeld

9. september 2011

CS

tiami skriver:

Jeg var med taxi, det viste sig at jeg var gået i fødsel da jeg kom til hospitalet... Det var ikke behageligt, men ok - han viste hvad han havde med at gøre taxachauføren, han havde prøvet det før  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.