Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sagen er den at elias nu er ca 3,6 år gammel... og bliver mega hysterisk ,fpr det meste når han skal have tørre numse..og nu flød bægeret over for mig.. han lavede stort for lidt siden og ville skifte ham med det samme..men han flippede fuldstændig ud... han har været god til at gå på potte en overgang, men aldrig uden at have smidt bleen ... af den grund at jeg ikke synes at det var en god ide når han er på movicol ( har han været over et år).. men nu er sagen den at jeg ikke gider de hysteriske anfald ,hver gang han skal skiftes.. så nu har jeg nægtede at give ham ble på men jeg ved ikke hvordan jeg har det med det....eller jo jeg har det elendigt, da det ikke er en god start.. men har prøvet på at forklare ham, at hvis han ikke vil have skiftet ble..må han gå på potte eller toilettet...så piger og drenge..hvad skal mit næste skridt være....????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: kan du ikke købe sådan et sejt cars toilet sæde så kan det være det fanger hans interesse. Eller et point system kunne give ham lidt blod på tanden. Kan godt forstå det slet ikk er sjovt med en hysterisk 3 årig når der skal blev på, men prøv at gøre det til en sej eller sjov ting for ham.
kan du ikke købe sådan et sejt cars toilet sæde så kan det være det fanger hans interesse. Eller et point system kunne give ham lidt blod på tanden. Kan godt forstå det slet ikk er sjovt med en hysterisk 3 årig når der skal blev på, men prøv at gøre det til en sej eller sjov ting for ham.
vi har både potte og toilet sæde fra baby bjørn.... og har prøvet et andet men det hjalp ikke.....vi prøvet at gøre det interessant, når fætter og hans ven er her.. men det hjælper ikke.. men nu er mit punkt bare noget til at jeg ikke gider at have lort ud over det hele mere når han skal skiftes når han ikke gider skiftes....
eliasogmor skriver: vi har både potte og toilet sæde fra baby bjørn.... og har prøvet et andet men det hjalp ikke.....vi prøvet at gøre det interessant, når fætter og hans ven er her.. men det hjælper ikke.. men nu er mit punkt bare noget til at jeg ikke gider at have lort ud over det hele mere når han skal skiftes når han ikke gider skiftes....
sarahb skriver: Ja puha, det kan jeg dælme godt forstå..Er han så uden ble nu og så tager i den som det kommer?
Ja puha, det kan jeg dælme godt forstå..Er han så uden ble nu og så tager i den som det kommer?
ja det er han..og der har været et enkelt uheld siden jeg nægtede at give ham på.....så tænker jeg vil give den weekenden over og se hvad der sker.....
eliasogmor skriver: ja det er han..og der har været et enkelt uheld siden jeg nægtede at give ham på.....så tænker jeg vil give den weekenden over og se hvad der sker.....
Kunne det evt være en mulighed at i går på wc sammen??
Og har nogle bøger med ud, og mor læser en historie eller hvad han nu syntes er hyggeligt?
http://miniministeren.blogspot.com/
sarahb skriver: ja gør da det, hellere vasketøj og en dreng der måske blir renlig af det, end flere hysteriske bleskift!Husker i at spørge ofte om han skal tisse
ja gør da det, hellere vasketøj og en dreng der måske blir renlig af det, end flere hysteriske bleskift!Husker i at spørge ofte om han skal tisse
ja gør vi..mange gange.....
Hey, sådan! Spændende at se hvordan det går.. Men en enkelt gang med bæ ned af benet virker ret godt. Ulækkert og ubehageligt. Bare husk ikke at drille på nogen måde. Og vær opmærksom på lidt forstoppelse i starten.
Vores (min) måde: højtlæsning, masser af bøger på badeværelset (som kun må være på badeværelset!), 1 vingummi-belønning med det samme + overdrevne stolthedskys og kram. Nok ikke pædagogisk korrekt, men det virkede da. Og V-Tech pocket'en er også ret god.
Uuhh, håber det lykkes. Det er skønt med en stor blefri dreng. Et kæmpe skridt er det.
BellaT skriver: Hey, sådan! Spændende at se hvordan det går.. Men en enkelt gang med bæ ned af benet virker ret godt. Ulækkert og ubehageligt. Bare husk ikke at drille på nogen måde. Og vær opmærksom på lidt forstoppelse i starten. Vores (min) måde: højtlæsning, masser af bøger på badeværelset (som kun må være på badeværelset!), 1 vingummi-belønning med det samme + overdrevne stolthedskys og kram. Nok ikke pædagogisk korrekt, men det virkede da. Og V-Tech pocket'en er også ret god. Uuhh, håber det lykkes. Det er skønt med en stor blefri dreng. Et kæmpe skridt er det.
han var rigtig dygtig ude ved master gik selv ud, uden at sige noget og tissedeog hældte det selv ud.. i nat havde han ikke tissede men afleverede en ordentligt slat i potten.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128