sæbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Maja88

Nu skumklude snakken er i gang...
hvor mange bruger så sæbe til den lilles numse????

jeg bruger det ikke, men har erfaret at flere fra min MG gør..
og har jo fået sådan noget hand and face sæbe fra libero i en af de der baby pakker og kunne ikke lige se pointen med det.

så hvornår bruger i sæbe og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Mette.

Maja88 skriver:

og har jo fået sådan noget hand and face sæbe fra libero i en af de der baby pakker og kunne ikke lige se pointen med det.

Emilie har lidt over 16 måneder.. Efter hun blev 1 år, bruger vi en gang i mellem lidt neutral sæbe i vandet når hun bader. Ikke hver gang. Hun får også vasket hår i det en gang i mellem, især hvis hun har smurt mad ind i det. Men oftest kun med vand.

Men direkte at vaske numsen i det, ser jeg ingen grund til. Hun bliver vasket med rent vand hver gang hun har lavet i bleen i stedte for.

Anmeld

9. september 2011

Maja88

Mette. skriver:

Emilie har lidt over 16 måneder.. Efter hun blev 1 år, bruger vi en gang i mellem lidt neutral sæbe i vandet når hun bader. Ikke hver gang. Hun får også vasket hår i det en gang i mellem, især hvis hun har smurt mad ind i det. Men oftest kun med vand.

Men direkte at vaske numsen i det, ser jeg ingen grund til. Hun bliver vasket med rent vand hver gang hun har lavet i bleen i stedte for.

ja var også min tanke.. og vi snakker i min mg børn i alderen 4 måneder til 6....
men den ene snakkede om at det sæbe skulle afhjælpe den røde numse...

men tænker bare lidt... vi bruger jo heller ikke selv sæbe hver gang vi har lavet lort...
eller ved ikke med andre, men jeg gør ihvertfald ikke

Anmeld

9. september 2011

Mette.

Maja88 skriver:

ja var også min tanke.. og vi snakker i min mg børn i alderen 4 måneder til 6....
men den ene snakkede om at det sæbe skulle afhjælpe den røde numse...

men tænker bare lidt... vi bruger jo heller ikke selv sæbe hver gang vi har lavet lort...
eller ved ikke med andre, men jeg gør ihvertfald ikke

Nej, jeg synes godt nok også det er tidligt. Men der er mange forskellige holdninger til hvad der er godt.

Vi begyndte at vaske Emilie under vandhanen hvergang hun havde lavet i bleen, altså alene i vand, ikke sæbe, og siden har hun aldrig været rød, så der behøves nu ikke sæbe for at undgå det. Men godt vi ikke alle behøver gøre det ens og man kan gøre som man selv finder rigtigt.

Anmeld

9. september 2011

FruHolm <3

Maja88 skriver:

min søn kommer i bad hver 2 dag og der kommer altid sæbe i hans vand har der gjort siden han var 1½ måned , (han var gylpebaby så lugten gik ikk væk før) og siden vi begyndte med sæbe i vandet har han hverken haft tør hud eller noget, og hans hud er endnu blødere, bruger den parfumefri fra natusan

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Vi har aldrig brugt sæbe bare til at vaske numsen ren, det kan vand fint klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.