snøft..... :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Mutti2

Jeg er så trist lige nu. Milla-Victoria har hele weekenden været meget mor-glad, og jeg har nydt det For en halv time siden kravlede hun så rundt på mig, og over mig, for at sidde på den ene side af mig, og dernæst på den anden side. Lige i den hun kravler over mig får hun overbalance og slår hovedet ned i bordkanten Hvis jeg dog bare havde nåef at gribe hende

Hun er heldigvis stoppet med at græde, men nøj hvor var det voldsom. Jeg ved godt at det lyder værre end det er. Men det skærer lige ind i hjertet!!!
Jeg har det så skidt med at jeg ikke nåede at gribe hende. Jeg nåede at sørge for at hun ikke røg på hovedet på gulvet. Men jeg nåede ikke at undgå kanten. Hendes ene kind er nu helt rød, blå og lilla

æv altså

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Rasmine

Dårlig samvittighed er vist en ting som automatisk kommer med, når man får barn.
Har ingen trøstende ord, andre end væn dig til det.
Du kan ikke være alle steder på én gang.
Jo mere du pylrer om hende, jo mere pylret bliver hun.

Mette - med ikke-pylrede børn

Anmeld

18. januar 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Dårlig samvittighed er vist en ting som automatisk kommer med, når man får barn.
Har ingen trøstende ord, andre end væn dig til det.
Du kan ikke være alle steder på én gang.
Jo mere du pylrer om hende, jo mere pylret bliver hun.

Mette - med ikke-pylrede børn

Påstår du at dine børn aldrig har pylret?

Anmeld

18. januar 2009

Kvindemin

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg er så trist lige nu. Milla-Victoria har hele weekenden været meget mor-glad, og jeg har nydt det For en halv time siden kravlede hun så rundt på mig, og over mig, for at sidde på den ene side af mig, og dernæst på den anden side. Lige i den hun kravler over mig får hun overbalance og slår hovedet ned i bordkanten Hvis jeg dog bare havde nåef at gribe hende

Hun er heldigvis stoppet med at græde, men nøj hvor var det voldsom. Jeg ved godt at det lyder værre end det er. Men det skærer lige ind i hjertet!!!
Jeg har det så skidt med at jeg ikke nåede at gribe hende. Jeg nåede at sørge for at hun ikke røg på hovedet på gulvet. Men jeg nåede ikke at undgå kanten. Hendes ene kind er nu helt rød, blå og lilla

æv altså

Knus Pernille

Nårh søde ven, jeg kan godt følge dig.
Det gør bare så ondt. Men det gør det jo grneralt næsten hver gang de små pjevser klynker, og især når man ved det gør ondt på dem.

Celina vågnede i nat, hun skreg og skreg (er 1 år) - sparkede og slog. Vi kunne ike vække hende, og kunne ikke trøste hende
Det gjorde også bare ondt i mit lille hjerte

Knus fra Christina - med pylret barn til tider. Og DET skal da være plads til.

Anmeld

18. januar 2009

Joan ( Smallie )

Op med humøret du nået bare ikke at gribe hende.

Da min søn var omkring 4 måneder faldt jeg over hunden med knægten i mine arme. Jeg landet lige på maven med strægt arme. Heldigvis landet han på mine arme og slog sig ikke, men for søren han blev bange og han hylet som en stukket gris, og det gjorde jeg også for det var jo min skyld ene og alene. Så mig ud til manden med knægten og lige så snart han kom over til manden holdt han op med at tude.

Tror vi alle har lavet et eller andet vi ikke er stolte af. Og tro mig hun kommer ikke til at hade dig af den grund.

Joan

Anmeld

18. januar 2009

LotteN

Åhr ,det er heller ikke sjovt.. avav, det må have gjort ondt!
Men så er det godt moar er der til og trøste og så er det glemt imorgen igen...

Anmeld

18. januar 2009

Rasmine

Chritinap skriver:

Påstår du at dine børn aldrig har pylret?

Nej, hvor står det???

Jeg påstår at jo mere pylret man er som forælder, jo mere pylret bliver børnene.
For at skære den ud i pap:
Hvis forældrene farer op, og udbryder: IIIH nej, sloooog du dig, og har store øjne, bliver børnene da automatisk mere pylrede, end hvis forældrene blot siger op igen.
(Har ungen slået hul i hovedet, er det selvfølgelig en anden snak)

Anmeld

18. januar 2009

BellaT

Aaavv! Det samme skete med Phillip her til aften. Han væltede bare lige pladask forover og nåede ikke at støde fra med hænderne, som han jo plejer at gøre. Nøøøøøj, en bule!!! Han får tit buler, men denne var mega! Tror det halve af hans ansigt er blåt imorgen...
Det værste var næsten at jeg sad lige ved siden af og jeg nåede ikke at gribe ham. Først lige da han var landet. Øv.
Ja, man bliver forskrækket når de gør sådan noget uventet noget. Øv.

Helle - også med blåt barn imorgen...

Anmeld

19. januar 2009

MorCamilla

Milla-Victoria's mor skriver:

æv altså

Knus Pernille

Sikke da noget træls noget, lige som i havde det så hyggeligt... Men ja som en af de andre også skriver kan du vist lige så godt vende dig til det. Det lyder hårdt og træls, for man burde ikke skulle vende sig til at ens børn kommer til skade, men man kan bare ikke være alle steder på en gang, uanset hvor meget man gerne ville...

Rigtig go bedring med hende..

Anmeld

19. januar 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Nej, hvor står det???

Jeg påstår at jo mere pylret man er som forælder, jo mere pylret bliver børnene.
For at skære den ud i pap:
Hvis forældrene farer op, og udbryder: IIIH nej, sloooog du dig, og har store øjne, bliver børnene da automatisk mere pylrede, end hvis forældrene blot siger op igen.
(Har ungen slået hul i hovedet, er det selvfølgelig en anden snak)

Mette, med ikke pylrede børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.