Øv, jeg har smittet min datter på snart 8 mdr :-( Hun er forkølet og rigtig utilpas...og så spiser hun næsten ingenting i løbet af dagen! Ved godt at man jo ik selv har lyst til at spise så meget når man er syg, så jeg tænker at hun nok har det på samme måde..?
Men hendes manglende appetit startede faktisk lidt tid før hun blev smittet af mig. Har hørt at der kan komme perioder hvor de små nærmest ik gider spise, fordi der er så meget andet at opleve... Hun drikker vand og får ca 2 flasker MME om dagen. Derudover ville hun normalt spise sådan her: grød om morgenen, små madder med pålæg/eller grød til frokost, lidt forskelligt til mellemmåltid og aftensmad sammen med os....
Tager vi så lige idag, så har hun udover vand og MME spist ca 5-6 skeer frugtmos, 1 ske grød og en lille bitte smule kyllingefilet...puha, får helt ondt i maven af at tænke på det! Hun virker dog ganske tilfreds selv....lige nu tænker jeg at det måske er pga hendes sløjhed, men beskrivelsen passer meget godt på hvad hun har spist i et par dage før hun blev syg....men også dér virkede hun tilfreds og ik sulten på trods af at hun næsten ik har fået noget indenbords, andet end vand og lidt MME...
Har I andre prøvet den her jeg-gider-ikke-spise-for-tiden-fase???...
Anmeld